Ik duim voor jullie! Bij mij was de voorkeur voor de verkoper ook om de overdracht in januari te doen en iemand die ik ken heeft hem zelfs in februari (en eerder gekocht dan ik). Lijkt me helemaal niet gek als de overdracht over 3 maanden plaatsvindt (is best normaal toch? Mensen die een huis kopen willen vaak ook nog zelf dingen verbouwen voordat ze erin trekken).
Maar je wilt natuurlijk de beste voorwaarden bij je bod geven en flexibiliteit is daar één van…

we hadden net een gesprek bij ons thuis tussen onze verhuurder (privé persoon) en de nieuwe huurders omdat wij gaan verhuizen. En er waren een paar dingetjes waar we een beetje zenuwachtig voor waren: wie verft wat, beetje waterschade daar, iets stuk hier. Maar we hebben bier gehaald vantevoren en alle partijen (leuke jonge mannen) een biertje gegeven en het werd een super gezellige borrel en wij hoeven niks meer te doen en alles in huis is oké hahaha 
Toen ik naar een huis zocht (begin Corona) kon je ook facetimen met de makelaar. Verre van ideaal maar missch kunnen jullie de komende tijd nog even online zoeken?