Ik ben nu wel echt nerveus joh. Mijn vriend ligt nog in bed te stinken en ik wil gvd dat bod uit gaan brengen. Het wordt in ieder geval ons finale bod. En het is hun bodemprijs, dus dat zou moeten kunnen. Het kan denk ik nog wel afketsen op de voorwaarden. Wij willen getekend hebben voor halfverwege maart, want dan wordt mijn vriend 35 (bye bye geen overdrachtsbelasting op zijn deel). Maar deze mensen denken minstens tot eind april nodig te hebben om daar weg te kunnen.
We gaan nu dus als bindende voorwaarde toevoegen dat we tekenen voor datum x en dat ze na datum van tekenen nog tot datum x toegang hebben tot het huis. Volgens hun makelaar viel dat iig wel dicht te timmeren in het contract ook. Heb ook het idee dat ze het huis als makkelijke opslag gebruiken, omdat ze ergens anders een nieuw huis aan het bouwen zijn.
Wat ik wel nog een beetje gek vind is dat hun makelaar ook zo met ons meedenkt? Hij gaf die bodemprijs al vrij snel door en begon ook mee te denken over hoe we die overbruggingsperiode juridisch aan konden pakken enzo. Krijg het idee dat hij dat huis zsm uit zijn portfolio wil hebben haha. Een huis dat bijna een half jaar te koop staat, staat natuurlijk ook niet zo mooi.