Buurt, hoe de achtertuinen van de buren er uit zien, vocht (evt ook vochtmeter meenemen om de muren door te kunnen meten als je geen aankoopmakelaar hebt), bergruimte, lichtinval, staat van keukenapparatuur, schilderwerk binnen en buiten
En meestal weet ik als ik ergens binnenstap al of het huis goed voelt, of ik mezelf er zie wonen. Dat is eigenlijk het belangrijkste natuurlijk. En dan daarna de punten hierboven

ik ben zo klaar met deze stad
We waren ons alleen nog aan het oriënteren en zijn dus nog helemaal niet goed voorbereid. Nu hebben we straks een hypotheekadvies gesprek ingepland. Het is in een vrij rustig dorp, niet heeel veel geïnteresseerden volgens mij, maar wel al mensen die voor de tweede keer kwamen kijken. De makelaar verwachtte dus morgen ook wel een bod.
? (dit kunnen natuurlijk 1000 huizen in NL zijn, maar het klinkt wel toevallig)
Vandaag hebben we het koopcontract getekend. Veel stress, maar we hebben bij die inschrijvingen al zovaak de deksel op onze neus gehad dat we achteraf toch blij zijn dat we het op deze manier hebben gedaan. Waren ook zo ontiegelijk klaar met zoeken. Huizenjacht is in deze tijd ook gewoon echt niet leuk