Wij hebben ook wel eens op meerdere huizen tegelijk geboden⦠Kans is zó klein dat je het wordt, dus je moet in de tussentijd wel verder kijken en vaak moet je bod ook al snel binnen zijn dus kan je niet wachten op de āuitslagā van het andere bod. Ik merk dat er of helemaal niks leuks is, of meerdere tegelijk haha. Als koper is dit echt een rotmarkt, dus moet je wel op meerdere paarden wedden zeg maar (uiteraard bieden we het alleen als wij het huis echt wel willen hebben, en soms zijn dat er toevallig meerdereā¦)
āāāāāāā
Ik lees vaak dat aankoopmakelaren mensen advies geven over wat ze moeten bieden om het huis te krijgen. Onze aankoopmakelaar geeft juist altijd een max bedrag van wat het waard is, dus richt echt op waarde⦠Hebben meer mensen dat? Merk dat onze aankoopmakelaar de markt ook echt knettergek vind en continue zegt dat we niet mee moeten gaan met deze gekte maar vind het soms wel dubbel. Aan de ene kant denk ik; super fijn dat we beschermd worden en dat we straks na een paar jaar (dit is een tijdelijk huis) niet met een probleem zitten, maar aan de andere denk ik; hoe komen we zo ooit aan een huis⦠De aankoopmakelaar is ook steeds verbaasd als we het niet hebben met overbieden
. (Uiteraard beslissen we in the end zelf wat we bieden maar vaak gaan we wel mee)