Ja goede tip is dat! We deden dat wel al (of in ieder geval het was een optie alleen had het niet onze voorkeur), maar dit is nog wel iets wat we nog duidelijker naar hem kunnen uitspreken denk ik! Thanks!! Ik hoop het ook!
En @Victoria Klopt, we wonen nu samen in een appartement van 55 m2 en met allebei thuiswerken (ook in de toekomst) en misschien wel een baby erbij wat ook niet nog jaaaaren gaat duren (hopelijk) verwachten we dan wel weer snel eruit te groeien. Dus dat lijkt ons inderdaad geen verstandige stap en daarom willen we graag iets wat wat groter is. Strikt genomen hoeven we niet te verhuizen, maar we zijn wel echt toe aan een volgende stap. Hebben geen werkkamer en ook geen balkon of buitenruimte en veel overlast van studenten die onder en naast ons wonen. En nu we dus zo veel thuis zijn zorgt dat ervoor dat we hier echt graag weg willen haha, wordt er niet veel gezelliger op. We keken al in dorpen rondom de stad waar we onze zoektocht zijn begonnen, maar hij adviseerde om nu in en rondom een grotere gemeente een half uur rijden verderop te kijken. Maar goed, dat is echt geen optie (geen sociaal leven daar, geen goede verbinding vanuit daar naar werk etc.).
de jaren '30-hype 

Gelukkig kan mijn vriend dan wel weer realistisch zijn en me tot de orde roepen, maar ik vind het soms wel echt gekmakend moeilijk…
. Iets om in gedachten te houden misschien!