Bedankt allemaal voor de fijne reacties! Ben wel een beetje met een mehh gevoel wakker geworden, omdat ik er gewoon wel heel erg van baal. Maar nu kunnen we het een beetje laten bezinken. De eerste stap is nu inderdaad een makelaar bellen en hopelijk voelt dat een beetje goed.
@anon18050057 Gelukkig valt de overlast overdag meestal mee (op vandaag na toevallig), maar dan ga ik zeker wel even langs om te vragen of ze zich koest kunnen houden haha. En wat spannend wel van jullie huis, maar dikke kans dat die jongeren geen vrienden van elkaar zijn en dus allemaal een beetje hun eigen ding doen. En anders kun je het vast bespreken met de begeleiders. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt!
@kleinmaargroot Lief van je, fijn om te horen!
@Druppels Ik verwacht wel dat er veel interesse is voor het huis. Vlakbij het centrum, gewilde buurt en in deze prijscategorie is er gewoon heel weinig aanbod. Zou mooi zijn als een of andere huisjesmelker het wil kopen voor veel te veel geld
En wellicht maakt het inderdaad weinig uit dat er nog wat dingen aangepakt moeten worden.
) zoektocht zitten.

de staat kun je soms moeilijk inschatten van tevoren.