Wij hebben reviews gelezen online en daarna hoorden we via via dat zij goed was. Waar je op zou kunnen letten is of het een makelaars is die alleen aankoop doet of bij een kantoor zit die aankoop en verkoop doet. Welke services er allemaal bij zitten. Onze makelaar plant bijvoorbeeld alle afspraken voor ons in, gaat naar alle bezichtigingen mee en doet “onbeperkt” onderhandelen. Terwijl een vriend van ons een aankoopmakelaar had waarbij hij naar maximaal 10 bezichtigingen mee ging en drie keer een onderhandeling ging doen. Dus ik zou goed kijken wat er allemaal bij zit qua service.
En ik vond het ook veel geld, maar voor mezelf ben ik er wel van overtuigd dat ik het geld er uit ga halen. Ik zou anders echt al een aantal keer veel te veel hebben geboden voor een huis die dat absoluut niet waard was. En ik weet niet hoe het bij jullie in de regio is, maar bij ons heb je ook echt geen schijn van kans zonder aankoopmakelaar eigenlijk haha.
. Sowieso gaat het echt nog een flinke klus worden alles bij elkaar, daar zie ik nu wel een beetje tegen op… Al die verschillende dingen die gedaan moeten worden en dan tussendoor ook hier thuis alles uitzoeken en inpakken, en 2 peuters die alvast beginnen op het nieuwe kinderdagverblijf.

jaa daar hopen we wel op idd!

we gaan het zien