Allereerst veel gegoogled. Voor onszelf opgeschreven wat de prijzen zijn en wat je daar voor krijgt. Wij wilden iemand die je van begin tot eind helpt. Onze aankoopmakelaar heeft niet echt helpen zoeken, maar heeft ons wel ingeschreven in Move, waardoor we huizen in onze mailbox kregen vaak al voor dat het op Funda staat. Daarnaast mochten we ook eigenlijk niet kijken bij het huis die we nu aan het kopen zijn, maar door onze aankoopmakelaar wel. Soms dacht ik wel even; pff het lukt niet waarom hebben we zoveel geld aan een aankoopmakelaar besteed, maar in the end hebben we wel door de aankoopmakelaar (en die connectie met de verkoopmakelaar) de gunfactor gekregen.
Ik snap de twijfel wel want het is veel geld. Maar je moet gewoon echt goed afspreken wat zij precies voor je gaan doen en wat de prijs is die daar bij komt kijken.
. Sowieso gaat het echt nog een flinke klus worden alles bij elkaar, daar zie ik nu wel een beetje tegen op… Al die verschillende dingen die gedaan moeten worden en dan tussendoor ook hier thuis alles uitzoeken en inpakken, en 2 peuters die alvast beginnen op het nieuwe kinderdagverblijf.

jaa daar hopen we wel op idd!

we gaan het zien