We hebben 3 slaapkamers en een zolder. De zolder hebben we dus “over”. Het is ook niet heel veel hoor maar we willen eigenlijk een “nis” waarin het badkamermeubel dan in kan vallen. Wij hebben dus nu ook geen wc boven en die willen we juist wel graag. Maar de ruimte die wel dan inleveren in de slaapkamer zou dan wel net een kast oid passen. Al denk ik dat je daar altijd wel een oplossing voor kunt vinden.
@Merel Ah dat wist ik niet. Misschien toch maar voor een grote gaan dan, mits dat nog ingebouwd kan worden.
@Ladyhawke oh goede tip! En dan gaat wel zonder wateronderharder?
@Noodle Ohja, wij zouden er in principe natuurlijk ook nog kunnen gaan slapen in de toekomst.
@ferris Nee helaas kan dat niet! Er zou nog wel een bedje enzo in passen hoor. Alleen niet heel veel speelruimte of we moeten er geen kledingkast inzetten. Ons zoontje is pas 8 maanden en slaapt nog bij ons. Dus heel veel haast zit er niet achter de zolder.
@itakepictures Denk dat hij qua lengte ook op zo iets zitten. Heb bij 2 buren mogen kijken eentje met een uitbouw en eentje zonder. Op zich past het ook zonder maar dan is het wel echt krap. Met die uitbouw heb je gewoon net wat meer bewegingsvrijheid. Er past dan zeker een eenpersoonsbed in en nog wel een klein bureautje ook. Is ook niet nodig inderdaad en anders kunnen we alsnog kiezen om op zolder een kamer te maken. Denk sowieso als we er geen kledingkast inzetten dat er nog genoeg ruimte is. We kunnen altijd nog kijken of we onze kasten anders kunnen indelen of er nog een deel bij past. Of een extra la oid in die van mijn dochter.
Bedankt allemaal, denk dat we het gewoon moeten doen. Vooral als beide kinderen straks naar school gaan en we allemaal ‘s ochtends in die badkamer moeten is het wel echt fijn meer ruimte te hebben en een extra toilet.