Hebben we inderdaad gedaan bij een lokale adviseur (wij wonen in een gebied met ook vele agrarische bedrijvigheid waar zij dus ook ervaring mee hebben) , die zegt ook alleen Rabobank doet dit momenteel en heeft ook voor ons bij andere banken geïnformeerd. Maar het lijkt mij zo sterk dat echt alleen de Rabobank het doet… maar zitten hier natuurlijk meer onafhankelijk adviseurs dan alleen die we nu hebben 
We zijn al maanden met die aanvraag bezig en alles was aangeleverd en ze hadden echt niks nodig verder, en nu zijn we al heel de week mega last minute van alles aan aan het leveren extra. Waaronder ook dingen die ze 6 weken geleden al hadden kunnen voorzien. Maar heb het meerdere keren gevraagd en ze hadden écht niks extra’s meer nodig. Dus beetje klaar met deze bank. We zouden voor 1-4 passeren ivm vrijgestelde overdrachtbelasting op de woning (rest vd grond en de loods is wel gewoon 8%) , maar de kans dat er dat nog gaan halen is minimaal geworden. Als we dat niet halen hebben we nog 3,5 maand extra (dan is het leeg en krijgen we officieel de sleutel), dus ik wil volgende week de vraag ook bij een ander neerleggen 
@Zitzak mocht het nu niet lukken (morgen horen we het als het goed is definitief) ga ik je een pb sturen, thanks