Hier kwam ik gister ook achter 🥲 het is nu ruim twee maanden geleden dat ik voor het eerst contact had met de bank om een hypotheek te krijgen, en alles leek nu zo goed als rond, ik wacht alleen nog op het taxatierapport. Dat verwacht ik in de loop van volgende week, en daarna wilde ik eigenlijk contact met de verkoper opnemen om te vragen of we de overdrachtsdatum naar voren kunnen schuiven. Krijg ik net een mailtje van de bank, ‘oja, je werkgeversverklaring is verlopen, vraag je ff een nieuwe aan?’ Ja hoor, is goed 🥲 de meivakantie is net begonnen maar hopelijk werkt personeelszaken gewoon door, zal maandag contact met ze opnemen. Maar hallo, laat zoiets even eerder weten
nouja klein leed dit natuurlijk maar wou er toch ff over zeiken, wil gewoon zo graag aan de slag kunnen in m’n woning want er moet nog wel het één en ander aan gebeuren voordat ik er echt kan wonen.
Edit: oh en thanks @anon53137221 voor het delen van dat artikel over hoogbouw laatst, vond het heel interessant. Ik ben net begonnen aan een boek over stedenbouw, ‘Dood en leven van grote Amerikaanse steden’ door Jane Jacobs. Wellicht dat ik wat dingen hier deel als ik wat interessants lees.

. Maar fase 1 werd opgeleverd in 2017. Ze hebben wat vertraging opgelopen met het bouwen van fase 2 en 3. Het gezin woont er dan nu zo bijna 4 jaar