Ik lees zo vaak dat mensen hier een bod hebben gedaan op hun droomhuis (en het helaas niet altijd worden natuurlijk)
Ik ben wel benieuwd of er hier ook mensen zijn die gezien de mogelijkheden genoegen hebben genomen met een ‘ok’ huis…
Wij hebben 2,5 jr geleden een huis gekocht en daarmee gelukkig nog voor de enorme gekte, maar waren toen vanwege budget, twee linkerhanden en klein kind ook redelijk beperkt in opties. We hebben toen een tussenwoning gekocht van ong 100 m2 voor een redelijke prijs, maar wel in relatief slechte staat, en met bv een wat kleine woonkamer en niet superhandig ingedeeld enzo. We gaan binnenkort wel verbouwen om het op te knappen, maar oa een grotere woonkamer/woonkeuken zit er gewoon niet in en daardoor gaat het nooit echt mijn droomhuis worden. Overigens wel tevreden met de locatie, dus dat hebben we in de keuze zwaarder laten wegen.
Klinkt misschien een beetje als een luxeprobleem, maar gezien het feit dat ik zoveel lees over ‘droomhuizen’ vind het toch wel interessant of mensen dit herkennen en hoe je hiermee omgaat.