En houtlook tegels? Dat hebben wij gekozen en zo blij mee!
Jaa snap ik. Wij het hele jaar al aan het verbouwen, niets voor mij.
Ohhh wauw, wat een verschil. Vond die vt wonen vloer ook niet goedkoop, 50 euro pm2 ofzo toch?
Ik zou ook graag een echte houten willen. Maar met mijn hond is die denk ik zo beschadigd, PVC eigenlijk niet eens overwogen.
Dit wilde ik ook zeggen, wij hebben het ook & ook erg blij mee.
Ook gemakkelijk in onderhoud.
Dat ze dit voor die prijs durven te verkopen.
Ahhh woensdag voorschouw en dan nog maar 1,5 week!
Is de opzegging van je appartement nog terug te draaien? Lijkt me in deze onzekerheid fijner om wat meer geld kwijt te zijn, dan dat je straks moet overbruggen. Maar als het niet anders is⊠Balen zeg!
Wow wat een gedoe joh, hopelijk heb je snel en datum. Wel heel tof, Londen! Wat voor soort huis heb je gekocht? Hoe werkt het daar met hypotheken enzo?
Bij ons gaat deze week het dak op onze woning! Zo vet om te zien hoe ons huis er echt uit komt te zien. Is nog steeds maanden wachten, maar heb er wel onwijs veel zin in⊠Argh, ik ben zó ongeduldig.
Wow echt al heel mooi ingericht ook, komen jullie spullen nog in natuurlijk maar echt veeel mooier dit dan de gedrochten die ik vaak zie langskomen in Engelse woonprogrammaâs ( Kirstie en Phil). Hopelijk ook geen tapijt in de badkamer
Succes verder, klinkt wel best stressvol!
Ik weet niet of keramisch parket hetzelfde is? Wij hebben het bij een tegelhandelaar gekocht. Ons huis moet nog opgeleverd worden, maar twee vrienden van ons hebben het ook. Bij beide woningen echt prachtig! Je ziet bijna niet dat het tegels zijn. Wij hebben de vloer van het merk Novabelle.
Edit: en hun geven idd aan dat het onderhoud heel makkelijk is, kan gewoon dweilen etc.
Wij hebben net als @Blush ook onze vloer van het merk Novabelle. Krijgen er veel complimenten over en ben er ook heel blij mee. Je ziet inderdaad bijna niet dat het tegels zijn. Wij hebben het liggen op de gehele benedenverdieping en in de douche.
Is ook lastig! Maar ik denk dat je de juiste keus hebt gemaakt
Ik heb lekkage in mân huis gelukkig gaat de bouw het oplossen maar ik baal zo erg
Ik heb morgenvroeg de voorschouw, iemand heel last minute tips?! Of is het echt alleen heel goed kijken
En alles voor jezelf opschrijven ook! Dat je kunt nalopen of het ook echt aangepast is
Kijk of de extra opties juist uitgevoerd zijn en ga inderdaad de checklist langs. Als je dan nu ziet dat er iets niet is uitgevoerd, kunnen ze dat nog oplossen voor de oplevering. Scheelt je weer allemaal mensen in je huis na oplevering.
Thanks all! Heb er onrustig van geslapen terwijl het waarschijnlijk niks voorstelt, haha! Ik ga er nu heen!
Ging goed! Paar slordigheidjes, maar geen grote dingen gelukkig. Alleen discussie over één ding, maar dat komt goed! Wij hebben gelijk volgends de lijst met meer- en kinderwens.
Ah wat lastig lijkt me dit! Als er iets is wat ik tegen vond vallen in de huizenjacht is het het doen van compromissen, zoals waar jullie nu ook voor staan. Is er niet een soortgelijk huis in een betere buurt? Of is het doorlopend verkeer niet persé heel gevaarlijk/overlastgevend? Wikken en wegen, succes in ieder geval!
â
Wij gaan vanmiddag weer naar de keukenzaak. Zijn toch aan het twijfelen over het frontje van onze gekozen keukenkastjes. We hebben nu een zwart/witte keuken uitgezocht, maar met onze grijze vloer wordt dat wel erg koel en industrieel. We willen misschien toch voor een houten frontje gaan, maar ik ben ook weer bang dat ik daar snel op uitgekeken raak. Iemand ervaring met een houten keuken?