We hebben getekend voor ons huis! Het voelt zo lang geleden dat we het huis hebben bezichtigd, maar het is nog maar een week geleden haha. Maar echt, we hebben de afgelopen week zoveel gedoe gehad met de verkoopmakelaar. Ik wil nooit weer een huis kopen
Gezeur over verkoopmakelaar
Alle informatie omtrent het huis die bij de (concept) koopakte zouden moeten zitten, moesten we ook constant zelf achteraan en de verkoopmakelaar reageerde echt nergens op. Zelfs het concept van de koopakte heb ik 6 keer over moeten bellen voor we deze uiteindelijk de avond voor het tekenen binnen hadden.
Er was ook zoveel gedoe met de koopakte dat er steeds dingen niet klopten. Zo hadden ze de naam van mijn vriend zelfs verkeerd geschreven. Ook na correctie klopten er weer dingen niet, maar omdat de verkopers al hadden getekend, is dat uiteindelijk maar met de pen aangepast. Zelfs tijdens het tekenen kwamen we nog achter iets wat de makelaar weer moest verifiƫren bij de verkopers
Op verzoek van de verkopers is de overdracht een paar dagen verplaatst, wat ons betreft prima en hebben we dan ook voor getekend. Wil ik het in mijn agenda zetten, kom ik erachter dat het dan Tweede Paasdag is. Dus nu maar weer afwachten wanneer de daadwerkelijke overdracht is haha.