Hier ook heel goede ervaringen met high tack inderdaad! Maar plinten zijn alsnog klote. Zoveel geld en werk, en met scheve muren ziet het er alsnog matig uit. Plus dat wij nu eigenlijk alles nog moeten schilderen na verstek zagen, maar daar heb ik geen zin meer in 
Wajo. Volgens dit schema dit ik op een 4 persoonsverbruik terwijl ik in mijn eentje in een appartement zit. Ik gebruik echt niet veel elektrische apparatenā¦
Hebben mensen wel eens gehad dat er een ālekā is ofzo? Dat je denkt dat een lamp/stopcontact uit staat maar dat er continue stroom verloren gaat. Ik heb 1 stopcontact die zoemt en de dimmer werkt ook niet goed meer, knippert vaak terwijl er volgens mij gewoon een dim-lamp in zit.
Heb je toevallig een oudere vriezer? Die dingen verbruiken heel veel energie namelijk.
Wij hebben gisteren te horen gekregen dat we in week 30 (week van 20 juli) de sleutel al krijgen! De uiterlijke datum was 1 september dus wij gingen uit van midden/eind augustus ivm Corona, de verkopers zijn namelijk afhankelijk van de oplevering van hun nieuwbouwhuis. Dit is dus wel ineens een stuk sneller haha, wel heel blij mee maar het is even schakelen!
Wow! Al deze bedragen zijn echt een stuk hoger dan wat wij voor ons meerwerk hebben betaald. Misschien dat het dus verschilt per regio/aannemer ook?
Is bijna op de ⬠wat wij ook hebben betaald 

Regio flevoland
Wow komt bij ons ook heel erg overeen.
Jongens zo goed is mān topo niet 

Edit: nee
Edit edit: wel aangrenzend maar geen stad
HahaH, zou ook wel te toevallig zijn
Haha, dat is wel bijzonder! Ik zie dat @Victoria ook in een goedkope regio woont, dus misschien verschillend per aannemer. Onze buitenkraan is bv. maar 275 en onze schuifpui 1250. Ter voorbeeld. Apart!
Wow ā¬1250 schuifpui?? Bij ons ā¬2250 
@Nebula Haha ja, maar ook wel meer prijzen die enorm verschillen met bovengenoemde prijzen. Wij hebben bijv. ook een uitbouw van 2,5m⦠die was āmaarā 14k.
@Victoria VON was ā¬230.000
Maar je hebt schuifpui:

Of schuifpui:
Indicaties zijn altijd fijn, maar ābadkamerā of āschuifpuiā zegt zo weinig als je niks weet over oppervlaktes en afwerkingsniveau etc.
Maar een uitbouw is natuurlijk ook afhankelijk van hoe breed je huis is toch?
Wij hebben 1.2 meter lang, maar wel over ruim 7m breed. Dus dat kan je dan weeer niet vergelijken denk ik met 1,2 over 4.5m. Toch 
En onze buren hebben een schuifpui van 4m breed geloof ik, die is natuurlijk een klap duurder dan 1 van 2m breed 
Edit, lol @Merel, zelfde gedachte
Dat is natuurlijk ook zo, maar ons huis is ook 6m breed. Dus helemaal niet smal. Maar we wonen niet in een grote stad (wel vlakbij). Misschien dat dat ook uitmaakt.
En we hebben zoān eerste, haha. Niet zoān mega ding als @Merel laat zien 
Wat zetten ze standaard als je geen meerwerk voor een schuifpui wilt?
Nee niet eens⦠Keuken met apparatuur is 10 jaar oud ongeveer. Dat is volgens mij niet oud. Maar ik ga denk ik eens alles uit de stopcontacten halen en dan de meter bijhouden. Als die dan oploopt dan zou er iets aan de hand moeten zijn.
Bij ons een raam & deur en een raampartij.
Wij hebben dat laten vervangen door 1x open slaande deuren en 1 raampartij Gehouden
Dat is voor een vriezer wel oud! Die van ons is 7 jaar oud en vreet ook stroom, dus die gaan we binnenkort vervangen. Zou heel goed (een van) de energieslurper(s) kunnen zijn
Hier inderdaad met heftige kit alle plinten (ook hoge, denk ook10cm?) geplakt. Blijft allemaal zitten, zelfs op de meest kromme muren. Soms wel wat langer een lijmtang erop gehad, maar mijn vader ligt nog altijd in een deuk als ie op die kromme muur nog steeds de plint ziet zitten met āalleenā kit.
Het is een koelkast (ik heb geen vriezer haha, mis ik al sinds ik hier woon maar nooit iets aan gedaan, je leert er mee leven
) maar dat vreet dan ook net zo goed stroom? Of een vriezer meer?
Ik wil wel binnen nu en 1-2 jaar een nieuwe keuken van alle gemakken voorzien en dan gaat er sowieso wel een full size koelkast en vriezer komen. En het liefst zo energiezuinig als mogelijk.