De combinatie met werken vond ik heftig, maar dat komt misschien ook omdat wij geen aannemer hadden. We hadden dus zelf de contacten met verschillende werklui en moesten ook regelmatig overdag ‘even’ naar het huis om ergens mee naar te kijken, of we werden gebeld. Ik vond het ook niet zo chill om iedere dag al om 7:00 gedoucht te zijn omdat we uiteindelijk al boven in het huis woonden, maar beneden nog verbouwd werd en de badkamer daar was. Oh ja en ieder vrij moment klussen was ik ook best wel klaar mee na een paar maanden.
Maarrrr ik ben wel heel blij met hoe het huis is geworden, en we hadden het nooit zo kunnen krijgen als we niet waren gaan klussen. Dus ik zou het toch een volgende keer weer doen.
Bouwdepot ging prima, maar we hadden een hoop spaargeld dus lang niet alle rekeningen ingediend en het depot ook niet leeg gemaakt. Ik vond het wel fijn om door het spaargeld hier en daar ook wat zwart te kunnen betalen, scheelt stiekem toch veel geld (ook al mag het natuurlijk niet blabla)

, na 3.5jr weer een handtekening gezet en straks hebben we hier iets meer dan 5jr gewoond voor we nieuwbouw 2 in gaan
.