Hunted

Nog ff snel een dagcreme meepakken :laughing::sweat_smile:

Hahahhahaha jouwe loopt iets voor. Dacht dat de vrouw dit zou zeggen🤣

Lol die hunters daar bij het park :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Hahhaha ik zou dit als werk moeten hebben. Beetje recreeren in de zon.

1 like

Wat een leuke collega. Alleen of het een handige spot is?
Ohhh no Dewi & Linda :see_no_evil:

Maar op de snelweg wordt je toch gefilmd? XD

Wat slim, met die profiel foto!

Mooie roze kamer :rofl:

1 like

De prinsessekamer. Gelukkig hebben ze hun dagcreme

Die kale vent bij de HQ vind ik toch zo’n irritante schreeuwlelijk.

8 likes

Ik vond het einde wel echt fantastisch haha, wat een grap.

4 likes

Jaaa dat denk ik dus ook. En dat vind ik dus fantastisch, pak je in zo’n spel ook nog even ‘een echte boef’.

2 likes

Haha jaa omg echt super spannend! Ik vermoedde het gelijk al, dat dat die gozer moest zijn waar de politie naar opzoek was. Geniaal. Heel benieuwd naar de aflevering volgende week. Zo spannend hebben we Hunted nog nooit meegemaakt!

5 likes

Ja, toen dat gebeurde zei ik dat ook al tegen mijn man. Dat het me niets zou verbazen als ze de echte boef zouden pakken. Wel heel leuke wending.

Benieuwd of ze vanavond weer een echte boef oppakken

1 like

Oh Bijan en Shiva gaan echt nog gepakt worden denk ik! Spannend

2 likes

Oh dit vind ik wel echt heel erg leuk haha, dat ie gaat onderhandelen over vrijlating! Plottwisttt

6 likes

Haha ja maar dan heeft ie blijkbaar iets om over te onderhandelen. Dan gaan ze hem nog harder aan de tand voelen, weet niet of dat echt zo slim is.

Het slaat ook niet echt ergens op, want wat heb je eraan om weer vrij gelaten te worden en mee te mogen doen als zij dan weten wat de eindlocatie is? Dan heb je er alsnog niets aan. Maar gewoon het idee om proberen een dealtje te sluiten, hoe onmogelijk ook, vind ik wel tof haha

3 likes

Ik vind het sowieso altijd kut dat door dommigheid met die extractie-informatie de teams die nog in het spel zitten worden genakt. Ze hielden ook een dagboekje bij waarin stond dat ze het pakketje hadden gekregen, waarom zou je dat doen?

2 likes