Hunted

Jaaa dat denk ik dus ook. En dat vind ik dus fantastisch, pak je in zo’n spel ook nog even ‘een echte boef’.

2 likes

Haha jaa omg echt super spannend! Ik vermoedde het gelijk al, dat dat die gozer moest zijn waar de politie naar opzoek was. Geniaal. Heel benieuwd naar de aflevering volgende week. Zo spannend hebben we Hunted nog nooit meegemaakt!

5 likes

Ja, toen dat gebeurde zei ik dat ook al tegen mijn man. Dat het me niets zou verbazen als ze de echte boef zouden pakken. Wel heel leuke wending.

Benieuwd of ze vanavond weer een echte boef oppakken

1 like

Oh Bijan en Shiva gaan echt nog gepakt worden denk ik! Spannend

2 likes

Oh dit vind ik wel echt heel erg leuk haha, dat ie gaat onderhandelen over vrijlating! Plottwisttt

6 likes

Haha ja maar dan heeft ie blijkbaar iets om over te onderhandelen. Dan gaan ze hem nog harder aan de tand voelen, weet niet of dat echt zo slim is.

Het slaat ook niet echt ergens op, want wat heb je eraan om weer vrij gelaten te worden en mee te mogen doen als zij dan weten wat de eindlocatie is? Dan heb je er alsnog niets aan. Maar gewoon het idee om proberen een dealtje te sluiten, hoe onmogelijk ook, vind ik wel tof haha

3 likes

Ik vind het sowieso altijd kut dat door dommigheid met die extractie-informatie de teams die nog in het spel zitten worden genakt. Ze hielden ook een dagboekje bij waarin stond dat ze het pakketje hadden gekregen, waarom zou je dat doen?

2 likes

Echt hè. Of het opschrijven van het codewoord door die 2 die vorige keer gepakt werden. Hallo, hoe dom ben je dan? Zoiets kan je toch wel 2 weken onthouden mag ik hopen?

Ook echt van die dingen waarvan je denkt “hebben ze überhaupt wel eerdere seizoenen gekeken”.

2 likes

Wow ook rare move van Guus en ?? ineens. Op een vol terras vragen wie ze wil helpen? Ze deden het zo goed

1 like

Ohhh die meiden gaan sws nog gepakt worden. En ze hebben geen idee

Wel echt sad trouwens dat de hunters nu al zoveel weten over dat darkweb :sob:

4 likes

Haha ja denk ik ook! Maken echt geen slimme keuzes. Ook steeds die burner aan?!

1 like

En ontspannen naar t strand, nu weer naar een manege. Hoe dom kun je zijn?

Lekker je volgende plannen ook bespreken bij die helpers :stuck_out_tongue: Nou dan verdien je het ook hoor

4 likes

Hahaha die vrouw wilde niks zeggen. Die jongen nakt ze nu gewoon :joy::joy:

1 like

Whahahaah hoezo ga je paardrijden als je meedoet aan Hunted :joy: :joy: ok ik snap dat je ook hele saaie dagen hebt maar naar een fucking manege?
Edit: en dan bij de fucking manege verder puzzelen whahaha deze meiden

2 likes

Haha ff naar de manege om zogenaamd mensen te zoeken voor je puzzel. De looooogica. Houd op met me, weg met deze meiden

Edit en uhh die jongen van dat gezin wist precies wat de code was, toch? Wat een flauwekul dat ze nog niet ver genoeg waren met kraken

2 likes

Ooohh op hun dooie gemak ff puzzelen samen. Zo fakking dom