Zin in deze actie
Ze hebben GEEN idee
“Ff ontspannen zitten”
Huuh zagen jullie ook die jongen van dat gezin daar ineens buiten de manege op een fiets??
Het laatste avondmaal
Haha wat een anticlimax
Nog maar 2 teams nu
Hoop niet dat de hunters gaan winnen dit jaar
Dit was niet eens spannend
Zo raar ineens van die gasten, zo in het openbaar zitten? Hoop dat die meiden winnen dan
Deze jongens. Zo laconiek. En totaal niet bewust van het gevaar
Beter leren ze er van Nu schijten ze ff in de broek
Ik denk dat beste manier om dit te winnen is om samen met een medeforummer te gaan maar bij de inschrijving een heel verzonnen lulverhaal te verzinnen over hoe je elkaar kent. En dan via (een supergeheim members only deel) op het forum slaapplekken alvast van te voren regelen enzo. En alleen maar codewoorden als RGK, NMSVPE, dode cavia, dan sowieso weten die hunters echt niet what the fuck er gebeurt. En als je dan toch gepakt wordt heel triest de camera in kijken en zeggen ‘het is gebeurd ’
Ok who’s in
Wat zou jouw strategie zijn?
- Liften
- Zwart rijden
- Via netwerk van onbekenden
- Fietsen
- Via vrienden
- Auto lenen
- Nerd zijn
- Via FF slaapplaatsen regelen
0 stemmers
Ze hadden de oplossing al aangedragen gekregen van die jongen, maar dat namen ze niet serieus ofzo? ‘Nee er moet nog iets met de telefoon zijn, we moeten een simkaart krijgen en dit zijn coördinaties!’ Ok is goed joh. Blij dat ze gepakt zijn.
Wel heel sneaky/slim van de hunters om een kopie van die server te fixen. Benieuwd of ze de ingevulde telefoonnummers daar ook nog op gaan vinden
Ja! En als de hunters zijn langs geweest of gesignaleerd zijn dan verander je profielfoto in een veenmol!
Wat stom dat die meid zo makkelijk het wachtwoord geeft!!
Ook echt kut dat ze door die code nu al in de extractie informatie kunnen. En nu weer nummers gaan zitten achterhalen
Zooo kut dat ze nu die telefoon kunnen gaan uitpeilen straks
Waarom vertellen die helpers altijd zoveel aan de hunters? Snap ik niet
Wat een geluk dat Tim en Gijs het zo goed gecheckt hebben. Wel slim ook via insta
En die meiden hebben echt heeel veel geluk
Ik zie maar een optie; je opgeven voor het volgende seizoen.