Hunted

Nee, ik zou nu stoer willen zeggen dat ik er goed in zou zijn, maar ik ken mezelf en zal de wereld drie weken janken en zeiken besparen.

3 likes

Wat DOM van die meid om zomaar het codewoord te geven. Drie seconden ervoor nog zeggen dat ze een flapuit is en er vervolgens ook echt totaal niet over nadenken of het wel slim is om zoiets te zeggen.

Ik hoop dat beide teams het redden, ze zijn zo dichtbij en hebben het zo goed gedaan! Ze krijgen het alleen nu wel heel erg moeilijk door de fouten van de gepakte teams.

Ben wel heel bang dat de keuze van die meiden om oude helpers te gaan bellen echt een verkeerde keuze is. Ik snap het ook niet. Ze willen alleen maar een lift in de richting van Rotterdam? Dat kan toch iedereen hun geven?

7 likes

Iedereen klaar voor de finale straks? Ben heeeel benieuwd of ze het nog kunnen redden. Vooral de dames want de mannen lijken sws al kansloos nu de Hunters zo dichtbij zijn :sweat_smile:

2 likes

Ohja! Ik ga meteen live mee kijken :smiley:

1 like

Lekker specifieke info geeft zij ook :sweat_smile:

1 like

Ja allemachtig zeg! Zeg gewoon een zwarte auto…weet niet welk merk. Wat een tuthola.

2 likes

Hahaha Margriet. WEGWEZEN!!
Wel nice gelukt dit hahaah

6 likes

Deze man :rofl:

5 likes

Ik weet wel waar ik ga schuilen als het ooit nodig is.

Wel spannende locatie dit jaar. Ongezien in Rotterdam komen (zeker vanuit vlaardingen) is praktisch onmogelijk met camera’s etc. Zou denk ik de metro nemen

4 likes

Wow hoe zit die man met zijn benen? :joy:

Hahaha goedzo kindjes!! :joy::+1:t2:

1 like

Alles is dichtgezet, dit lijkt een verloren zaak. :stuck_out_tongue:

Die camera man die zien ze toch gewoon?

Oeiii alleen die dames nog. Hopelijk redden zij het :crossed_fingers:t2:

1 like

Ohh kut van die vrachtwagen. Hopelijk vinden ze t nog niet

Dit programma is niet goed voor mijn stressniveau.

4 likes

Zitten die hunters nou op het goede terrein? Zou wel heel flauw zijn zeg, dan doe je als die meiden alles goed en dan maak je alsnog geen kans.

1 like

Kans is klein dat ze dit gaan redden. Ze zijn overal

2 likes

Ah kak!

1 like

:angry: