Hunted

SHIT! Eerste jaar dat de hunters gewonnen hebben :sob:

Wat een kutstreek zeg.

1 like

WEER een VIP editie?!

3 likes

Dit is gewoon alleen voor hun ego zodat ze nog een seizoen kunnen maken

Hoop dat ze trots zijn op zichzelf :triumph:

Oh god krijgen we dit weer. :joy:

1 like

Nja een tussenseizoen Hunted Vips en dan weer een gewone (want daarvoor kun je je weer aanmelden) vind ik opzich prima. Met het idee iets is beter dan niets :sweat_smile:

1 like

Ja het werd ze wel extra makkelijk gemaakt door het extractiepunt hetzelfde als het beginpunt te maken, zowel de vrachtwagen als container :roll_eyes: Ook omdat ze daar vanaf de start alle beelden van hebben.

12 likes

Ben hier helemaal chagrijnig van. Vind er ook niets meer aan zo.

5 likes

Ik vind het zo raar hoe dit verlopen is, op deze manier had toch geen enkel team het uberhaupt kunnen halen? Ze hebben dat kenteken vanaf het begin gezien, het heeft niks te maken met wat Romy en Kelly (of een ander team) verkeerd gedaan heeft toch?

13 likes

Nee zij waren juist steeds net op tijd weg… en tot die anpr hit hadden ze niet eens exact door waar ze moesten zoeken. Dan maak je het ze wel heel makkelijk (de hunters dus)

1 like

Ja vooral ook die camerabeelden met die naam van het containerbedrijf inderdaad…als ze nou op de gok goed zaten, of nog 2/3 bedrijven overhadden als logische opties, ok. Maar nu hadden ze dus op dag 1 eigenlijk al de locatie kunnen weten zodra ze die camerabeelden van die container hadden gezien met de bedrijfsnaam erop. Grote kans dat hun haven dan de extractielocatie is.

@Masterchef ja dat dus haha

2 likes

Zooo genaaid en dom dat dan die container weer met dezelfde aanhanger weggebracht moest worden! Hallo welke crimineel doet dat nou? :joy: Daardoor waren die meiden echt kansloos. Ze hadden misschien nog een klein beetje meer kans gehad als de Hunters dat briefje van die anderen hadden gevonden met ā€œkom hier weer terugā€ ofzo.

En waarom stond die container daar niet al? Stel die container was 3 dagen ervoor daar al neergezet. Hadden ze ook de hit gekregen maar niet de link gelegd met het extractiepunt. Slechte keuzes van de programmamakers.

11 likes

Pff ik vind het ook echt stom dat ze ze hebben gevonden door die hit met de vrachtwagen. Ze hadden nu geen enkele kans.

2 likes

Naja de hunters hadden net zo goed al die tijd met de beentjes omhoog achter hun bureautje kunnen wachten tot die vrachtwagen gespot werd. Suf

8 likes

Ja zo ben je echt kansloos tegen de hunters. Die kunnen met 20 man dat terrein bezetten en dan kom je er nooit langs. Wat jammer voor die meiden, ze hadden het tot het einde goed aangepakt :sob:

3 likes

Ik vind Margriet wel echt de heldin van dit seizoen. Hulde voor Margriet!

25 likes

Haha ik checkte net die Selmar op Twitter (reageert altijd op Tweets over Hunted) en hij vond Margriet dus valsspelen :crazy_face:

Echt zo grappig hoe ze die chick wegstuurde :stuck_out_tongue: Ik hoopte dat ze op de badkamer met deur op slot ging zitten ofzo, maar blijkbaar niet

1 like

Haha wat een jankerd zeg. Tegelijkertijd zegt hij in een andere tweet dat helpers zoveel mogen liegen tegen de hunters tot ze met hun neus HQ raken. Dat is dan toch precies wat zij heeft gedaan. Vind het wel fijn juist eindelijk eens een helper die niet meteen alle info opgeeft aan de hunters

10 likes

Ik gunde het die triomfantelijke hunters niet haha.

Leuk seizoen zeg.

En hoe random dat Tim uiteindelijk door een niet-hunter genakt werd.