Hunted

Oh wel echt jammer van die meiden! Maar het werd de hunters echt te makkelijk gemaakt door dezelfde vrachtwagen te gebruiken :woozy_face:

Alle hunters vind ik kut
En Margriet is baas

4 likes

Jeetje, wat een roteinde. Vind dat ze alsnog gewonnen hebben! :raised_hands:t2:

1 like

Nieuw seizoen begint nu! Vips

ā€˜We gaan naar Amsterdam centraal’ :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Nina Warink, auteur :o_o:

10 likes

Famous last words

2 likes

Ik geniet echt van die mensen die keihard gaan zitten liegen. En waarom ook niet, lieg gewoon dat het gedrukt staat, wat kan je gebeuren

4 likes

Die gast met z’n koffie, echt zo grappig hoe hij keek :joy: Zo’n helper wil je

6 likes

ā€œAls je het al weet, waarom vraag je het dan?ā€ :joy:

5 likes

Ik hoop dat ik ook sassy mcsasserson ben mocht ik ooit ondervraagd worden. Niet zoals die meid uit de laatste aflevering van het vorige seizoen die echt mega begaan deed en bij de eerste vraag van de popo al sang like a bird en letterlijk alles vertelde

5 likes

Ik denk van niet, heel irritant. Die zoon ook ā€œnee als ze nu zouden weten waar we zijn zouden ze wel heeel goed zijnā€ terwijl ze 1 meter van startlocatie zijn :+1:t2:

8 likes

Of dat ze ā€œnog even moeten uitzoeken hoe het ook weer werkt met coordinatenā€

En de opmerking ā€œZou ik nog even een sigaretje buiten kunnen roken?ā€ prioriteiten stellen :+1:

3 likes

Nina vind ik meteen al fucking irritant met haar zeikstem haha :joy:

1 like

Zo stom dat Daniel en zijn zoon in Amsterdam blijven. Ze hadden dan ook beter een lift kunnen vragen, zodat ze niet weer met de pond moesten.

Verder denk ik dat iedereen wel goed weg is gekomen!

Maar wel iets van 200 mensen ofzo toch? Al die stipjes op de kaart :scream:

2 likes

Hahaha ā€œwe’re fuckedā€. Daniel is zo grappig, wat een gast. Echt een labrador

1 like

Zo slap dit…

1 like

Hoe dom ben je dan ook om in Amsterdam te blijven :joy:

6 likes

Nou ze hebben Amsterdam iig niet hoeven verlaten :joy: Wat een sukkels

3 likes