Hunted

Ik denk ook wel dat Maartje en Kim snel worden gepakt.

Hugo weet natuurlijk niet waar Tatum en haar broer slapen in Deventer.

Ik denk dat Nasrdin en Walid wel ver gaan komen.

1 like

Wat ik me nog afvroeg was hoe Nasrdin en Walid hoe zij aan die auto kwamen. Die auto die ze eerst hadden geleend, hadden ze toch bij de bloemen veiling achter gelaten?

Ik dacht dat ik me zou ergeren aan Kalvijn en Nina maar dat valt echt mee, ze nemen het wel serieus allemaal (in tegenstelling tot Boissevain)

7 likes

Wel spannend nu de hunters ook in Lunteren zijn!

1 like

Hahahaha ga stuk om die vrouw met ik pleur die spullen van m’n ex er gewoon uit.

13 likes

Aaah echt kut dat zij de dupe zijn omdat anderen een fout hebben gemaakt.

3 likes

Ah wat jammer! Maar Kalvijn is er gelukkig nog

Maar hoe gaat hij ooit die info krijgen :joy:

1 like

Ik vind dat hun het zo goed deden, echt jammer.

3 likes

Ugh ik erger me zo dat Kim en die meid het nu verpesten voor mensen die ‘t 10x beter doen. Zij maken alleen maar gebruik van bekenden en gaan ook nog in een rijdende databron de adressen invoeren. Echt lullig voor Nina

12 likes

Wel heel spannend deze aflevering!!

2 likes

Ah leuk idee met die mountainbikers haha. Wel veel mensen nodig

3 likes

Wat knap dat het hem toch is gelukt!! Vind het nog steeds jammer dat hij alleen door moet omdat anderen een te duidelijk spoor hebben achtergelaten

10 likes

Eindelijk een duo dat nadenkt over waar ze belangrijke papieren bewaren haha

Vind het niet erg dat die 2 opgepakt zijn

Begint ze nou ook nog over vliegvelden?? Echt zo dom, lekker je medekandidaten weer naaien

10 likes

Omg Hunted into the wild :heart: Dat zag er megavet uit

1 like

Wtf waaaarom idd over vliegvelden. Hij begon daar niet eens over en zegt ze dat opeens. Nou die anderen zijn nu ook gedoemt.

8 likes

Huh wie zei dat wanneer? Ik heb het gevoel dat ik iets heb gemist :sweat_smile:

Ja ik vond dit wel heel random. Toch doorgestoken kaart dan? :see_no_evil:

3 likes

Maartje toen ze opgepakt werd. Ik weet niet precies meer wat ze zei maar iets van; we hebben nog nie naar de 5 vliegvelden gekeken! Iniedergeval iets met vliegvelden terwijl de hunters daar nog helemaal niks van wisten.

1 like

Geniale actie van Kelvin met zijn hele plan! Gun het hem echt!

Zat echt te echreeuwen naar Maartje op het einde. Waarom? Informatie verstoppen in je bh, zodat ze het niet vinden. Maar dan de rest gewoon vertellen?! Wat dom!

3 likes