Ah leuk idee met die mountainbikers haha. Wel veel mensen nodig
Wat knap dat het hem toch is gelukt!! Vind het nog steeds jammer dat hij alleen door moet omdat anderen een te duidelijk spoor hebben achtergelaten
Eindelijk een duo dat nadenkt over waar ze belangrijke papieren bewaren haha
Vind het niet erg dat die 2 opgepakt zijn
Begint ze nou ook nog over vliegvelden?? Echt zo dom, lekker je medekandidaten weer naaien
Omg Hunted into the wild Dat zag er megavet uit
Wtf waaaarom idd over vliegvelden. Hij begon daar niet eens over en zegt ze dat opeens. Nou die anderen zijn nu ook gedoemt.
Huh wie zei dat wanneer? Ik heb het gevoel dat ik iets heb gemist
Ja ik vond dit wel heel random. Toch doorgestoken kaart dan?
Maartje toen ze opgepakt werd. Ik weet niet precies meer wat ze zei maar iets van; we hebben nog nie naar de 5 vliegvelden gekeken! Iniedergeval iets met vliegvelden terwijl de hunters daar nog helemaal niks van wisten.
Geniale actie van Kelvin met zijn hele plan! Gun het hem echt!
Zat echt te echreeuwen naar Maartje op het einde. Waarom? Informatie verstoppen in je bh, zodat ze het niet vinden. Maar dan de rest gewoon vertellen?! Wat dom!
Ja echt zo dom dat ze dat zei. Maar ze hadden nog niet de volgende informatie dus daar kunnen ze gelukkig niks mee. Want ze mogen de volgende informatie toch niet ophalen bij Rogier?
Ja lijkt bijna zo van; als wij niet winnen dan de rest ook niet. Was namelijk echt super random. Maar ben blij dat ze eindelijk gepakt zijn want vond dat zij het helemaal niet slim speelden.
Ik keek het net terug en ik werd ook echt boos. Hoezo doe je dat? Je verpest het gewoon voor de rest. Volgens mij zijn er genoeg seizoenen van Hunted om te weten dat je andere teams hierdoor benadeelt. Ik vind het haast nog irritanter dan helpers die de voortvluchtigen verraden. Er zou een boete op moeten staan.
Haha Hugo heeft het zwaar. Maar hij doet het wel supergoed
Eigenlijk ziu Hugo ze ff helemaal de andere kant op moeten sturen, naar Maastricht of zo
godver wat irritant dat ze nou de goeie hebben
Die buggyâs zijn zo vet hahaha
god wat een frustratie, tyf nou op daar
Haha 100 broodjes. Leuke smoes
leuk idee maar die hunters laten zich toch echt niet voor de gek houden door een paar pakken