Ja echt zo dom dat ze dat zei. Maar ze hadden nog niet de volgende informatie dus daar kunnen ze gelukkig niks mee. Want ze mogen de volgende informatie toch niet ophalen bij Rogier?
Ik keek het net terug en ik werd ook echt boos. Hoezo doe je dat? Je verpest het gewoon voor de rest. Volgens mij zijn er genoeg seizoenen van Hunted om te weten dat je andere teams hierdoor benadeelt. Ik vind het haast nog irritanter dan helpers die de voortvluchtigen verraden. Er zou een boete op moeten staan. 
Haha Hugo heeft het zwaar. Maar hij doet het wel supergoed
Eigenlijk ziu Hugo ze ff helemaal de andere kant op moeten sturen, naar Maastricht of zo
godver wat irritant dat ze nou de goeie hebben
Die buggyâs zijn zo vet hahaha
god wat een frustratie, tyf nou op daar
Haha 100 broodjes. Leuke smoes
leuk idee maar die hunters laten zich toch echt niet voor de gek houden door een paar pakken
Ik zat net te denken dat dit alleen zou werken als je echt met tientallen mensen bent
NEEEE ohhhhhh wat fucking irritant ze hebben het allemaal zo goed gedaan
nou dan gewoon de startbaan op skeuren en springen
Zo spanneeeeeend
Met buggy en al die laadbak van het vliegtuig in ![]()
ik heb helemaal zenuwen
Hugo zweet zich de peentjes
(loop achter)
Vind Walid en Nasrdin zo leuk! Kalvijn vind ik ook veel leuker dan ik had verwacht.
JAAA ik juich
oh dit is zo top wat heeeerlijk
Omg staan ze er met 5 man naast en lukt het ze nog steeds niet?? Wtf wat slecht ![]()
Haha zooo leuk dit
Die Hunters hadden gewoon bij de deuren kunnen blijven staan haha. Wat een dommies