Pff wat een uitmelking van het concept haha
Zo jammer van Walid!! Ik hoopte dat ze het allemaal zouden redden. Kalvijn heeft het echt goed gedaan in die laatste 5 seconden haha
Hahahah oké dit is toch wel grappig. Gewoon de beste momentje achter elkaar ![]()
‘ik heb 12 van dit soort overhemden in de kast hangen’
Okeeeeee dan ![]()
Jaa vgm moesten ze elke dag dezelfde kleding aan? Weet ook niet waarom eigenlijk. Maar hij kreeg online heel vaak de vraag of hij echt elke dag hetzelfde overhemd droeg.
Haha aha, dat had ik gemist. Ik denk dat ze momenten van meerdere dagen door elkaar heen willen kunnen monteren? Maar bij de andere hunters heb ik helemaal niet het idee dat ze permanent dezelfde outfit dragen, alleen bij hem (Selmar?) ![]()
Kunnen deze twee samen een reisprogramma ofzo gaan doen,Brokeback Mokro of echt dat concept uitwerken hoe gastvrij is Laren
Helemaal fan

Alle Hunters hebben heel het seizoen dezelfde kleding aan. Heeft indd te maken met het monteren van het beeldmateriaal.
Ben zo blij met dit einde! Vorig seizoen was het einde zo kut. Nu is het gewoon gelukt! En allemaal zowat tegelijk rennen en Kalvijn kon gewoon naast het vliegtuig komen met die auto. Hij stapte echt zo in xD. Vond zijn project wielrennen ook zo slim! Echt een leuk seizoen!
Ze hadden ook echt gelukt dat die andere Hunters qua tijd het niet gingen halen om op het vliegveld Teuge te komen.
Leuke vragen. En als helper zou ik een halve waarheid vertellen. Maar eerst van de domme spelen om tijd te rekken. Vaak weten ze natuurlijk dat je met ze in contact bent geweest. Dus ik zou ze een verkeerde aanwijzing geven of als je het echt uitdenkt een papiertje meegeven, die de voortvluchtigen zogenaamd hebben laten liggen. Met allemaal aanwijzing die dus niks betekenen xD
In een eerder seizoen had je dus een voortvluchtiger, die thuis allemaal nep plannen/aanwijzingen had achtergelaten. Was zo slim en die Hunters waren zo blij! En toen waren ze best wel wat tijd kwijt voor ze achter kwamen dat het nep was ![]()
![]()
Mij lijkt het echt leuk om eraan mee te doen. Weet je van tevoren al de start plek of niet? Anders zou ik denk ik in de buurt een fiets neerzetten en op de fiets verder gaan.
Hoe zouden jullie het doen?
Ik vond het ook echt een leuk seizoen! En heb hard gelachen om Nasrdin en Walid
Ik zou zelf wel mee willen doen als het praktisch zou kunnen, maar mijn vriend heeft niet zoveel vertrouwen in mij hahah. Ik denk dat hij wel gelijk heeft. Ik haat kamperen, ben echt een stresskip en ben chronisch ziek waardoor ik en niet veel energie heb en geen conditie. Dus ben denk ik behoorlijk kansloos haha. Maar lijkt me wel erg tof om mee te maken en zou dan gewoon villa’s afgaan om te slapen haha.
Denk wel dat her als kijker een stuk makkelijker lijkt dan dat het is. Ik denk continue; omg zo dom dat ze dit doen, maar denk dat het ook anders is als je er middenin zit. Vind het echt knap hoe Kelvin (en Nina ook)het heeft/hebben gedaan. Hun hele leven is online waardoor je zou denken dat het voor de hunters wel makkelijk is, maar behalve Tim (dat moest) hebben ze niemand van hen netwerk gebruikt toch?
Ik zou ook zeker als helper proberen te liegen, maar ik ben bang er niet zo goed in te zijn. Zou dan eerder valse informatie geven dan niks zeggen, omdat ze dan net zo lang proberen tot je wat zegt.
En Tim had het ook super slim gedaan als helper! Hij kwam geen één keer in beeld en ze hadden ook geen direct contact met hem. Dat busje met kinderen toen ook
Was wel echt slim!
Ik hoop echt dat er van die bushcrafters mee doen. Lijkt me tof om te zien, klinkt echt als een heftig programma haha
Oh wow, gewoon 3 seizoenen op een rij. Ben wel benieuwd naar deze versie!
Zou Jo Bonten ook meedoen?
Dit lijkt me zooo vreselijk in het bos! Maar het lijkt me voor de hunters ook apart omdat ze niet meer telefoons en zo kunnen tracken
Ik snap er niks van
Ja, ik vind het ook niet echt leuk om naar te kijken.
Tot nu toe vind ik het echt helemaal niks.
Gadverdamme, moest dit zo in beeld komen.