Ik zat net te denken dat dit alleen zou werken als je echt met tientallen mensen bent
NEEEE ohhhhhh wat fucking irritant ze hebben het allemaal zo goed gedaan
nou dan gewoon de startbaan op skeuren en springen
Zo spanneeeeeend
Met buggy en al die laadbak van het vliegtuig in
ik heb helemaal zenuwen
Hugo zweet zich de peentjes (loop achter)
Vind Walid en Nasrdin zo leuk! Kalvijn vind ik ook veel leuker dan ik had verwacht.
JAAA ik juich
oh dit is zo top wat heeeerlijk
Omg staan ze er met 5 man naast en lukt het ze nog steeds niet?? Wtf wat slecht
Haha zooo leuk dit
Die Hunters hadden gewoon bij de deuren kunnen blijven staan haha. Wat een dommies
Pff wat een uitmelking van het concept haha
Zo jammer van Walid!! Ik hoopte dat ze het allemaal zouden redden. Kalvijn heeft het echt goed gedaan in die laatste 5 seconden haha
Hahahah oké dit is toch wel grappig. Gewoon de beste momentje achter elkaar
‘ik heb 12 van dit soort overhemden in de kast hangen’
Okeeeeee dan
Jaa vgm moesten ze elke dag dezelfde kleding aan? Weet ook niet waarom eigenlijk. Maar hij kreeg online heel vaak de vraag of hij echt elke dag hetzelfde overhemd droeg.
Haha aha, dat had ik gemist. Ik denk dat ze momenten van meerdere dagen door elkaar heen willen kunnen monteren? Maar bij de andere hunters heb ik helemaal niet het idee dat ze permanent dezelfde outfit dragen, alleen bij hem (Selmar?)
Kunnen deze twee samen een reisprogramma ofzo gaan doen,Brokeback Mokro of echt dat concept uitwerken hoe gastvrij is Laren Helemaal fan
Alle Hunters hebben heel het seizoen dezelfde kleding aan. Heeft indd te maken met het monteren van het beeldmateriaal.
Ben zo blij met dit einde! Vorig seizoen was het einde zo kut. Nu is het gewoon gelukt! En allemaal zowat tegelijk rennen en Kalvijn kon gewoon naast het vliegtuig komen met die auto. Hij stapte echt zo in xD. Vond zijn project wielrennen ook zo slim! Echt een leuk seizoen!
Ze hadden ook echt gelukt dat die andere Hunters qua tijd het niet gingen halen om op het vliegveld Teuge te komen.
Leuke vragen. En als helper zou ik een halve waarheid vertellen. Maar eerst van de domme spelen om tijd te rekken. Vaak weten ze natuurlijk dat je met ze in contact bent geweest. Dus ik zou ze een verkeerde aanwijzing geven of als je het echt uitdenkt een papiertje meegeven, die de voortvluchtigen zogenaamd hebben laten liggen. Met allemaal aanwijzing die dus niks betekenen xD
In een eerder seizoen had je dus een voortvluchtiger, die thuis allemaal nep plannen/aanwijzingen had achtergelaten. Was zo slim en die Hunters waren zo blij! En toen waren ze best wel wat tijd kwijt voor ze achter kwamen dat het nep was