Hunted

Mij lijkt het echt leuk om eraan mee te doen. Weet je van tevoren al de start plek of niet? Anders zou ik denk ik in de buurt een fiets neerzetten en op de fiets verder gaan.
Hoe zouden jullie het doen?

Ik vond het ook echt een leuk seizoen! En heb hard gelachen om Nasrdin en Walid

1 like

Ik zou zelf wel mee willen doen als het praktisch zou kunnen, maar mijn vriend heeft niet zoveel vertrouwen in mij hahah. Ik denk dat hij wel gelijk heeft. Ik haat kamperen, ben echt een stresskip en ben chronisch ziek waardoor ik en niet veel energie heb en geen conditie. Dus ben denk ik behoorlijk kansloos haha. Maar lijkt me wel erg tof om mee te maken en zou dan gewoon villa’s afgaan om te slapen haha.

Denk wel dat her als kijker een stuk makkelijker lijkt dan dat het is. Ik denk continue; omg zo dom dat ze dit doen, maar denk dat het ook anders is als je er middenin zit. Vind het echt knap hoe Kelvin (en Nina ook)het heeft/hebben gedaan. Hun hele leven is online waardoor je zou denken dat het voor de hunters wel makkelijk is, maar behalve Tim (dat moest) hebben ze niemand van hen netwerk gebruikt toch?

Ik zou ook zeker als helper proberen te liegen, maar ik ben bang er niet zo goed in te zijn. Zou dan eerder valse informatie geven dan niks zeggen, omdat ze dan net zo lang proberen tot je wat zegt.

2 likes

En Tim had het ook super slim gedaan als helper! Hij kwam geen ƩƩn keer in beeld en ze hadden ook geen direct contact met hem. Dat busje met kinderen toen ook :laughing: Was wel echt slim!

4 likes

Ik hoop echt dat er van die bushcrafters mee doen. Lijkt me tof om te zien, klinkt echt als een heftig programma haha

1 like

Oh wow, gewoon 3 seizoenen op een rij. Ben wel benieuwd naar deze versie!

2 likes

Zou Jo Bonten ook meedoen?

Dit lijkt me zooo vreselijk in het bos! Maar het lijkt me voor de hunters ook apart omdat ze niet meer telefoons en zo kunnen tracken

1 like

Ik snap er niks van

2 likes

Ja, ik vind het ook niet echt leuk om naar te kijken.

Tot nu toe vind ik het echt helemaal niks.

1 like

Gadverdamme, moest dit zo in beeld komen.

Hahahah zo hardcore dit. Kostende mensen en schijterij in het vooruitzicht :joy:

2 likes

Nou zag er niet al te best uit in ieder geval. Maar kan goed dat, dat die besjes waren.

1 like

Dat gekots hoeft van mij niet zo in beeld. Ja dat hoort erbij met al dat lopen en uitdroging maar ik zie ook wel hoe lastig het is zonder dat in beeld te krijgen :grimacing:

1 like

Ik vond de eerste aflevering best saai eigenlijk, weet niet precies waarom. En ik vond de teams eigenlijk heel onvoorbereid.

Ja heel onvoorbereid! Je gaat het bijna onverantwoord vinden vanuit de productie. Een spoedcursus overleven was wel handig geweest (met les 1: verspil geen energie en les 2: drink alleen gezuiverd water). In de volgende aflevering gaat er vast iemand out. Echt een mix tussen Hunted en Kamp van Koningsbugge

2 likes

Wat mega saai zeg, kon echt m’n aandacht er niet bijhouden. Vind het normaal juist leuk als ze bij helpers gaan onderduiken etc.

1 like

Ben zo blij dat ik eerst dit topic leest voordat ik met mijn bord eten naar de aflevering gaat kijken, wat ik standaard deed met de normale hunted
seizoenen🤢

1 like

Ik vind het idee van dit into the wild wel heel gaaf. Maar inderdaad jammer dat het zulke amateurs zijn die meedoen. Geen echte survival of ā€˜orienteering’ experts. Ik heb medelijden met sommige mensen van wie hun partner na 3 uur al kapot gingen. Die hebben blijkbaar 0 ervaring met hiken en veel hoogtemeters. Ik heb ook nu al direct het idee dat ik het beter zou kunnen :joy:

1 like

Ik ben dus zo verbaasd nu ik wat van die voorstelfilmpjes online heb bekeken hoe slecht sommigen het doen. Bijvoorbeeld die Ran en Vilmar, hebben allebei een achtergrond bij defensie en zijn alleen maar aan het sporten in hun filmpje. En die gast is dan na 4 uur al zo kapot dat ze in de brandende zon kamp op moeten maken want hij kan niet meer lopen??? Zijn ze eerst mentaal en fysiek uitgeput voordat ze startten of wat?

Ik snap ook eeecht niet hoe het in je opkomt om hier stilstaand water te gaan drinken zonder zuiveren. Of met 35 graden een dorre berg te beklimmen als je niet weet waar je water kan halen. Op deze manier gaan de hunters het wel heel makkelijk krijgen (+EHBO heel druk)

1 like