Hunted

Ja, ik weet niet of het montage is of dat het echt gewoon een vreselijke gast is. Ik zou er echt al snel klaar mee zijn en de neiging hebben om ‘m gewoon te smeren als hij nog lag te slapen o.i.d.

Het zijn stiefbroers. Ben je mooi klaar mee, zo’n interruperende betweter in je familie. Bah.

2 likes

Bart was niet vriendelijk nee. Maar die ran is ook een aparte vind ik. Steeds van die gare coach uitspraken en opgefokt reageren als vilmar terug praat.

Wel heftig dat sem zo doorzetten dat het echt ten koste van hem ging. Dat ze ondanks de stiefbroer band niet tegen elkaar konden zeggen dat er een grens bereikt was.

3 likes

Jaaa die Bart en die Ran zijn beide niet echt aardig en empathisch aangelegd helaas. Ik zou knettergek worden van dat opgefokte van die Ran.

3 likes

Benieuwd welk duo er vanavond weer afgepeigerd zal afhaken

1 like

Echt bikkels haha

3 likes

Ik snap niet waarom ze de info niet delen met elkaar, hoe meer koppels hoe moeilijker het voor de hunters wordt lijkt me. Of kunnen ze dan minder winnen ofzo?

Ja wel echt bikkels! Ik hoop dat zij ver gaan komen! Ik vind ze leuke en positieve meiden!

1 like

Ik weet niet wie wie is, maar het irritante duo Vilmar en Ran waar vooral de lange het bloed onder mijn nagels vandaan haalt… Ik zou het echt mooi vinden als die gast moest opgeven vanwege zijn knie. Karma. Heel de tijd dat gecommandeer op die andere pff.

1 like

Spannend!

Edit oh dus toch gepakt nog. Nja ik ga ze niet missen. Die kale was echt zo onsympathiek

1 like

Ja echt! Wat een lul, gewoon alles vertellen

1 like

Ik was gewoon kwaad tijdens het geouwehoer van hem! Bah vieze man

1 like

Had bijna het gevoel dat ie niet door had dat dat verhoor nog bij het spel hoorde. Zo stom dat ie alles verteld heeft.

1 like

Ik vind het wel leuk dat alle vrouwenteams er nog in zitten :muscle:

Ik dacht overigens echt dat die blonde meiden gepakt zouden worden ipv vader en zoon!

1 like

Hahaha dat koppel wat steeds op elkaar passief-agressief loopt te vitten. Genieten

1 like

Ik zou die kerel echt gaan slaan

Denk dat dat neptelefoontje van die dames niets gaat uithalen, de hunters zijn al zo dichtbij de safecamps

1 like

Haha, de hunters gaan er wel lekker mee bezig.
Handig vriendje trouwens, om zoiets te knutselen!

1 like

Heel handig vriendje inderdaad!

Hunted is mijn favo irritainment programma. Blij dat die Ran uit het programma is, wat een vervelende man.

Ik verheug me altijd op de nietszeggende Captain Obvious oneliners van Marcel van HQ. Heeft die man überhaupt toegevoegde waarde voor de opsporing in Hunted? Heeft hij ook nuttige tips, of zenden ze die gewoon niet uit? :sweat_smile: En ik zag dat hunter Nick weer in het programma zit (en het viel mij nu pas op hoe lang die man is, achter zo’n desk, omringd door collega’s)

Volgens mij is het voor de hunters een serieus mooi programma om te maken, met leuke technische snufjes waar je gebruik van mag maken. Sommigen kennen elkaar misschien ook nog van hun tijd bij defensie/landmacht/politie. Meende tenminste dat sommigen nu samenwerken in adviesbureau’s en dergelijke.

1 like

Heb nu pas teruggekeken, maar vind t zo jammer dat de hunters ineens zoveel op t spoor zijn.
Vind iwan wel echt een baas, lekker niks zeggen.
Was echt boos op Ran, zoveel verraden.

1 like

Ik vind dat andersom ook wel. Dat passief-agressieve “schatje” en bazig gedoe van hem en haar wantrouwen is echt een vreselijke mix :joy: Wel vermakelijk voor de televisie.

Ik vond het echt zo spannend toen die twee meiden moesten vluchten. Maar zou niet weten hoe zij nog kunnen gaan winnen met de hunters vóór ze

Ik hoop wel dat een duo het redt. Ik vind t bij deze nog moeilijker inschatten hoe dichtbij hunters zijn door de montage.

We kijken het wel af, maar vind het minder leuk dan de gewone versie, spanning is anders.