Ik zou zelf wel mee willen doen als het praktisch zou kunnen, maar mijn vriend heeft niet zoveel vertrouwen in mij hahah. Ik denk dat hij wel gelijk heeft. Ik haat kamperen, ben echt een stresskip en ben chronisch ziek waardoor ik en niet veel energie heb en geen conditie. Dus ben denk ik behoorlijk kansloos haha. Maar lijkt me wel erg tof om mee te maken en zou dan gewoon villaās afgaan om te slapen haha.
Denk wel dat her als kijker een stuk makkelijker lijkt dan dat het is. Ik denk continue; omg zo dom dat ze dit doen, maar denk dat het ook anders is als je er middenin zit. Vind het echt knap hoe Kelvin (en Nina ook)het heeft/hebben gedaan. Hun hele leven is online waardoor je zou denken dat het voor de hunters wel makkelijk is, maar behalve Tim (dat moest) hebben ze niemand van hen netwerk gebruikt toch?
Ik zou ook zeker als helper proberen te liegen, maar ik ben bang er niet zo goed in te zijn. Zou dan eerder valse informatie geven dan niks zeggen, omdat ze dan net zo lang proberen tot je wat zegt.