Hunted

Misschien dat mensen dit nu zien en denken ‘ha dat kunnen we beter’. En dat langzaamaan de echte survivors zich aanmelden

1 like

Haha ja wie weet, dat het volgende seizoen dan een stuk beter wordt!

Moet wel zeggen dat ik ook hier wel erg veel gelijkenissen zie met het programma van Stuk waar ze in 2 teams door de natuur hun weg moesten zien te banen om na een paar dagen als eerst bij de eindstreep te komen. De opties waren de gebaande paden, maar meer afstand afleggen, of de directe maar veel moeilijkere route volgen. Moest daar echt meteen aan denken toen ik de aflevering keek. Vooral doordat ze verschillende locaties moeten zoeken en met een kompas en kaart hun weg moeten zien te vinden. De gebaande paden zijn wel makkelijker, maar minder veilig…

Jeetje ik kijk het nu terug. Maar

Heftig die foto’s met Sem(?) die helemaal out ging blijkbaar

Ja, echt intens he. Veel te lang over z’n grenzen heen gegaan.

Moet wel zeggen dat ik er weer echt niks aan vond eigenlijk. Betwijfel of ik het nog verder ga kijken.

Ik kan alleen maar denken aan de camera mannen/vrouwen en hoe getraind die wel niet moeten zijn

Edit en wow wat is Bart onaardig! En trouwens wel meer mensen van die duo’s :flushed:

3 likes

Ja, ik weet niet of het montage is of dat het echt gewoon een vreselijke gast is. Ik zou er echt al snel klaar mee zijn en de neiging hebben om ‘m gewoon te smeren als hij nog lag te slapen o.i.d.

Het zijn stiefbroers. Ben je mooi klaar mee, zo’n interruperende betweter in je familie. Bah.

2 likes

Bart was niet vriendelijk nee. Maar die ran is ook een aparte vind ik. Steeds van die gare coach uitspraken en opgefokt reageren als vilmar terug praat.

Wel heftig dat sem zo doorzetten dat het echt ten koste van hem ging. Dat ze ondanks de stiefbroer band niet tegen elkaar konden zeggen dat er een grens bereikt was.

3 likes

Jaaa die Bart en die Ran zijn beide niet echt aardig en empathisch aangelegd helaas. Ik zou knettergek worden van dat opgefokte van die Ran.

3 likes

Benieuwd welk duo er vanavond weer afgepeigerd zal afhaken

1 like

Echt bikkels haha

3 likes

Ik snap niet waarom ze de info niet delen met elkaar, hoe meer koppels hoe moeilijker het voor de hunters wordt lijkt me. Of kunnen ze dan minder winnen ofzo?

Ja wel echt bikkels! Ik hoop dat zij ver gaan komen! Ik vind ze leuke en positieve meiden!

1 like

Ik weet niet wie wie is, maar het irritante duo Vilmar en Ran waar vooral de lange het bloed onder mijn nagels vandaan haalt… Ik zou het echt mooi vinden als die gast moest opgeven vanwege zijn knie. Karma. Heel de tijd dat gecommandeer op die andere pff.

1 like

Spannend!

Edit oh dus toch gepakt nog. Nja ik ga ze niet missen. Die kale was echt zo onsympathiek

1 like

Ja echt! Wat een lul, gewoon alles vertellen

1 like

Ik was gewoon kwaad tijdens het geouwehoer van hem! Bah vieze man

1 like

Had bijna het gevoel dat ie niet door had dat dat verhoor nog bij het spel hoorde. Zo stom dat ie alles verteld heeft.

1 like

Ik vind het wel leuk dat alle vrouwenteams er nog in zitten :muscle:

Ik dacht overigens echt dat die blonde meiden gepakt zouden worden ipv vader en zoon!

1 like

Hahaha dat koppel wat steeds op elkaar passief-agressief loopt te vitten. Genieten

1 like

Ik zou die kerel echt gaan slaan

Denk dat dat neptelefoontje van die dames niets gaat uithalen, de hunters zijn al zo dichtbij de safecamps

1 like