Hunted

Ja dit wordt echt te makkelijk voor de hunters. De deelnemers worden verplicht om zich boven de radar te begeven door hun telefoons te gebruiken en contact te moeten zoeken met hun netwerk. Zou het anders te moeilijk worden voor het programma?

Ik heb ook ff gemist wat ze nou precies gedaan hebben met dat appje waarop die Wilco reageert. Slim, maar ook super genaaid. Dat die gast dan ook erop reageert joh, man man man. Als ik mee zou doen zou ik tegen niemand in mijn directe kring vertellen dat ik mee zou doen, dan kunnen ze ook niks verraden. :joy:

6 likes

Ik ben echt blij dat ze zijn opgepakt. Vond dit zo onnozel overkomen :sweat_smile:

2 likes

Ja, maar zij moeten natuurlijk nog weten wat er op die floppy staat. Al kan nu hoogstwaarschijnlijk wel iemand helpen! Maar goed stel zij moeten die info ophalen bij hun vader, dan zal het wel niet lukken lol. Of dat diegene ook in dat bericht trapt van de hunters.

1 like

Vanavond blijknaar de finale! Ben benieuwd!

Ja, staat op een site van een tv gids zag ik. Zou wel jammer zijn inderdaad!

Pff lijkt echt kansloos dit…

Ja! Geniaal moment in de sluis. Ik ben echt heel benieuwd of- en wie het gaan redden!

5 likes

Oh God het wordt nog beter :joy:

Waaaat gebeurd hier

Zo dit ging even vlot…

2 likes

Ondanks hun vader haha

4 likes

Heel leuk dat Sanne en Siedo hebben gewonnen! Zo leuk om die teleurstellende gezichten te zien van de hunters.

Ik vond het extractie punt wel heel droog. Eerder gingen ze dan toch weleens met een vliegtuig of helikopter de lucht in? Of met een boot. Nu even dat paaltje aanraken en dan zo droog weglopen :joy:

7 likes

Haha ja totaal niet spectaculair, ik dacht ook echt: huh, dit was het?
Maar goed, veel spannender kon het genaakt worden want die Hunters waren niet eens in de buurt dacht ik.

3 likes

Daar moest ik ook meteen aan denken, volgens mij mogen ze 's avonds niet verplaatsen en geen verdere plannen smeden. Oneerlijk dat de Hunters dat wel mogen…

Jammer van Sandra en Michel dat ze zo stom zijn geweest om direct in lijn met hun lift bij iemand te overnachten. Die lijntjes hadden verbroken moeten worden.

Lol @ die vrouw trouwens die plankgas er vandoor gaat en vervolgens in paniek huilt dat ze bij haar moeder zitten :joy:

17 likes

Oh echt genieten deze aflevering! Vond het moment in de sluis briljant en ben ook heel blij dat Sanne en Sido hebben gewonnen. Wel mazzel dat Sanne het geheime telefoonnummer wel heeft gezien, terwijl de hunters die USB eindeloos hebben kunnen checken, maar het niet gezien hebben. Ook bijzonder dat ze zich blijkbaar niet hebben afgevraagd welke info ze nog nodig hadden om te bepalen waar het extractiepunt zou zijn

Hahaha ja die arme vrouw. Wat wƔs dat. Die was echt helemaal in paniek.

10 likes

Siedo en Sanne hebben een podcast opgenomen en is wel leuk om te luisteren, zo vertellen ze het een en ander hoe het gaat en ook hoe die tip binnen kwam.

6 likes

De meesten hiervan zeggen me echt helemaal niks :rofl:

6 likes

Hebben ze niet :joy:

1 like

Dat Denzel ook echt naar een ā€œhippeā€ plek wil :sob: waar ze herkend worden en dus beter geholpen worden ofzo?! Lame

4 likes