Hunted

In dit geval vind ik dat niet zo erg :stuck_out_tongue: Niet echt een leuk stel om te volgen zo

Ugh, zelfs hierrrrr kom je niet onder Yvonne uit.

4 likes

Pff volgend seizoen hopelijk gewoon weer met normaal klootjesvolk

Ze verdienen het echt om als eerste gepakt te worden. Sandra & Sylvana vind ik wel leuk!

Edit ah zonde van die leuke plek om weer te verlaten

2 likes

Ik hoop dat ze die morse code van Famke en Denzel niet eens kunnen ontcijferen haha.

En wat was dat, stond Famke voor het verkeerde huis? Nou gelukkig zijn ze eruit haha.

1 like

Camping Bakkum is ook geen ontkomen aan

1 like

Whaa wat een bizar toeval 🫨

6 likes

Zo fijn dat ze te dom waren om de morse-opdracht te doen haha. Scheelt weer voor de overgebleven koppels

En idd toevallig (ervan uitgaande dat het niet gescript was), vond dat hij nog heel relaxed bleef :joy:

4 likes

Mark en Niels zijn allebei kut zeg

5 likes

Ja wat verschrikkelijk zijn ze. Hoop dat ze er snel uitgaan.

1 like

Ik vind deze Hunted niet zo leuk, die mensen die meedoen zijn niet zo leuk.
Jeeetje Femke en Denzel waren niet echt slim en die 2 mannen zonder spullen vind ik ook echt verschrikkelijk.
Sylvana en Sandra vind ik iets te paranoïde, telefoon aan dan moeten ze direct weg haha.

2 likes

Ik twijfelde hierbij of hij misschien bedoelde een meer diverse plek, omdat ze vooral witte boomers tegenkwamen en die misschien minder geneigd waren hen een lift te geven? Maar misschien is dat het niet want er staat neem ik aan ook cameraman bij als je om een lift vraagt.

Ja, ik dacht ook dat ze dat bedoelde.

1 like

Ja heb ik ook altijd en nu denk ik soms dat het hem écht is

Hahaha mooi dit ook

Wát een domme kandidaten zeg, pfff. En dan ook nog denken dat je super goed bezig bent. Ik hoop dat vooral Mark en Niels, maar ook Dylan en Guido snel gepakt worden. Sylvana en Sandra iets minder, maar ook daar denk ik soms wel ‘hoe kan je nou zo dom zijn??’. Wel voornamelijk bij Sylvana, heb het idee dat Sandra haar een beetje sane houdt ofzo

3 likes

Haha het eerste dat mijn vriend zei: “Wie is die jonge Thierry Baudet?”

Maar wat een karikaturen ook, die vriend waarvan ze de info kregen leek ook wel een personage uit de lullo’s…

9 likes

Omg Patty! Dat die brief daar inderdaad net zo op tafel ligt…

Maar als ze die brief vorderen kunnen ze toch nooit meer verder?

Ik ook, vet veel snitches

1 like

Ja heel stom dit. Die hebben geen eerlijke kans zo

1 like