Hunted

Ik vind dat ook heel jammer. Snap opzich wel dat het grappig was voor tv om daar iets mee te doen, maar had het toch leuker gevonden als het niet was gelukt.
Was vooral ook heel benieuwd hoe ze dat zouden doen zonder die envelop, zag het al helemaal voor me dat ze dan maar die Ymkje van Mark en Niels gingen opzoeken :joy:

4 likes

Zou Mark en Niels wel willen helpen maar ben te arm

6 likes

Bij Mark en Niels zou ik gelijk de Hunters bellen. Die 2 zitten zo in mijn irritatiezone…

6 likes

Ahh zo jammer dat Guido en Dilan zijn gepakt. Wat ben je ook echt kut als je dat door gaat spelen naar Yvonne.

1 like

Ik kijk het nu pas terug, maar ik vraag me ook af of zoiets moet van het programma ofzo? Er zijn elk seizoen wel van dat soort acties

Ja volgens mij is dit wel eens eerder geweest ook! Maar was geen reet aan

3 likes

Dit is alleen bij VIPS seizoenen. Ik vond dat de vorige keer de leukste aflevering juist, maar lag ook aan de kandidaten. Die kwamen zelf ook niet bij om acties die ze zelf hadden gedaan.

1 like

Oh is het vanavond al de finale?

Hoop dat ze nog wel 2 duo’s oppakken

1 like

Nee precies ik dacht ze hebben allemaal nog zo veel te doen.

Anyway heb het meeste vertrouwen in Jeroen en Sjoerd denk ik. Al zou het ook wel machtig zijn als Niels en Mark als enige winnen.

Joepie :partying_face: Ik ga ook After the hunt kijken nu

Vond dit wel een leuke finale, tof ook dat ze het beiden gehaald hebben! Ik vind de vips versies meestal niet zo leuk maar deze zat wel beter in elkaar vond ik, dat ook niet als ze 1 hint vonden van 1 koppel ze gelijk het extractiepunt ook konden achterhalen oid

7 likes

Ik denk dat ze die twee alleen maar hebben laten meedoen zodat de hunters in ieder geval één team snel konden oppakken😅

9 likes

Ik lig wel dubbel om de terugblik. Zo vaak zó close, die reactie van de hunters is echt hilarisch. Jammer dat het seizoen alweer voorbij is!

11 likes

Guido en Dilan zeggen nu zelf ook dat ze het jammer vinden dat ze op deze manier verloren.

En ik moet er nu trouwens aan denken dat de Hunters niks hebben gedaan met de envelop die de moeder van Niels wilde bezorgen. Dat verbaast me wel, aangezien ze het vermoeden hadden dat er belangrijke informatie in zou zitten.

4 likes

Hahaha wat is dit hahahaahah

Hahaha ik heb zo hard moeten lachen om Jeroen die zijn schoenen uit ging doen. Voor de zooltjes :joy: Blij dat deze 4 het gered hebben (al had Annette best onder de tap mogen staan)!

Ik dacht dus eerst dat ie vast zat haha. Maar even je schoenen uitdoen. Ik heb echt zo gelachen deze aflevering.

1 like

Ja hahaha dat hoofd van Famke, daar wil ik een gifje van!

2 likes

Misschien omdat ze advocaat is?

Ja, nu je het zegt. Ze hebben zelfs met Annette lopen whatsappen en dat spoor is door de Hunters helemaal niet opgepakt.