Haha ja van die Mark en Niels toch? Dan kan Ymkje snel een bezoekje verwachten
Ik snap gewoon Ʃcht niet waarom je de kandidaten erbij zou lappen. Zijn er hier mensen die altijd team Hunters zijn?
- Team Hunters
- Team Voortvluchtigen
0 stemmers
Dit duo heeft wel echt pech zeg. Eerst komen ze de hunters random tegen in zoān dorp en een paar dagen daarna bellen ze precies op het moment dat de hunters bij hun contactpersoon zitten. Hoe dan?
Ja dit, snap niet dat mensen de hunters gaan helpen. Vind het altijd wel grappig om te zien dat sommige mensen zo slecht kunnen liegen en gauw door de mand vallen als ze ondervraagd worden door de hunters. Sommigen klappen echt snel uit de school en verstrekken zoveel info dan.
Elke minuut die de hunters bij jou zijn is weer winst voor de voortvluchtige, haha! Dus ik zou zo lang mogelijk liegen/uitstellen.
Ja en het is maar een tv programma ook he, het zijn geen echte moordenaars die je aan het helpen bent haha.
Al snap ik wel dat ze best intimiderend over kunnen komen
Ik vind die spionnen van Yvonne ook echt heel triest. Die kok uit dat restaurant die lult het door naar zijn vriendin (of was ze daar?) en het lijkt me dat hij dondersgoed weet dat zij spioneert voor Yvonne. De hunters kregen gewoon live updates
OMG ik wist dat er een topic voor was!!! Waarom heeft mijn zoekmachinefunctie ALTIJD een kronkel.
Ik ga gauw alles teruglezen hier! Dankje
Ik ben echt vet gefrustreerd want ik ben echt team Dilan en Guido en vind het ZO stom van de Hunters dat ze Yvonne hebben ingezet om die zaak op te lossen. Het voelt als een oneerlijke joker. Ze kunnen Yvonne dan net zo goed ook inschakelen voor de andere teams, maar dat gebeurt dan waarschijnlijk weer niet omdat het saaie televisie oplevert⦠Ik kan me hier veel te veel over opwinden. Als ik Dilan of Guido was zou ik ook echt gaar op mijn deelname terugkijken.
Ik vind dat de productie had moeten ingrijpen om te toen de Hunters juice channels wilden gebruiken.
Tl;dr Sterf juice channels
Ik denk dat de hunters dit alleen hebben gedaan bij Dilan en Guido omdat zij de hunters uitlokten met die foto met foutieve locatie en daardoor de hunters gingen āuitdagenā. Daar schijnen de mannelijke hunters nogal gevoelig voor te zijn.
Ja ik vind het dubbel. Ik vind Yvonne ontzettend stom en van de hunters geen leuke zet dat ze haar hebben ingezet. Anderzijds wordt bij criminelen ook wel eens een opsporingsbericht met naam en toenaam gepubliceerd, sta je met je hoofd gezellig op nu.nl en wordt ook de gewone bevolking ingezet bij de opsporing.
Ik hoop dat Mark en Niels nog een tijdje in het programma blijven, ik vind dat geruzie echt te grappig. Terwijl ik vooral Mark echt een vreselijk type vind.
Ik vind dat ook heel jammer. Snap opzich wel dat het grappig was voor tv om daar iets mee te doen, maar had het toch leuker gevonden als het niet was gelukt.
Was vooral ook heel benieuwd hoe ze dat zouden doen zonder die envelop, zag het al helemaal voor me dat ze dan maar die Ymkje van Mark en Niels gingen opzoeken
Zou Mark en Niels wel willen helpen maar ben te arm
Bij Mark en Niels zou ik gelijk de Hunters bellen. Die 2 zitten zo in mijn irritatiezoneā¦
Ahh zo jammer dat Guido en Dilan zijn gepakt. Wat ben je ook echt kut als je dat door gaat spelen naar Yvonne.
Ik kijk het nu pas terug, maar ik vraag me ook af of zoiets moet van het programma ofzo? Er zijn elk seizoen wel van dat soort acties
Ja volgens mij is dit wel eens eerder geweest ook! Maar was geen reet aan
Dit is alleen bij VIPS seizoenen. Ik vond dat de vorige keer de leukste aflevering juist, maar lag ook aan de kandidaten. Die kwamen zelf ook niet bij om acties die ze zelf hadden gedaan.
Oh is het vanavond al de finale?
Hoop dat ze nog wel 2 duoās oppakken