Hunted

Nee precies ik dacht ze hebben allemaal nog zo veel te doen.

Anyway heb het meeste vertrouwen in Jeroen en Sjoerd denk ik. Al zou het ook wel machtig zijn als Niels en Mark als enige winnen.

Joepie :partying_face: Ik ga ook After the hunt kijken nu

Vond dit wel een leuke finale, tof ook dat ze het beiden gehaald hebben! Ik vind de vips versies meestal niet zo leuk maar deze zat wel beter in elkaar vond ik, dat ook niet als ze 1 hint vonden van 1 koppel ze gelijk het extractiepunt ook konden achterhalen oid

7 likes

Ik denk dat ze die twee alleen maar hebben laten meedoen zodat de hunters in ieder geval één team snel konden oppakken😅

9 likes

Ik lig wel dubbel om de terugblik. Zo vaak zó close, die reactie van de hunters is echt hilarisch. Jammer dat het seizoen alweer voorbij is!

11 likes

Guido en Dilan zeggen nu zelf ook dat ze het jammer vinden dat ze op deze manier verloren.

En ik moet er nu trouwens aan denken dat de Hunters niks hebben gedaan met de envelop die de moeder van Niels wilde bezorgen. Dat verbaast me wel, aangezien ze het vermoeden hadden dat er belangrijke informatie in zou zitten.

4 likes

Hahaha wat is dit hahahaahah

Hahaha ik heb zo hard moeten lachen om Jeroen die zijn schoenen uit ging doen. Voor de zooltjes :joy: Blij dat deze 4 het gered hebben (al had Annette best onder de tap mogen staan)!

Ik dacht dus eerst dat ie vast zat haha. Maar even je schoenen uitdoen. Ik heb echt zo gelachen deze aflevering.

1 like

Ja hahaha dat hoofd van Famke, daar wil ik een gifje van!

2 likes

Misschien omdat ze advocaat is?

Ja, nu je het zegt. Ze hebben zelfs met Annette lopen whatsappen en dat spoor is door de Hunters helemaal niet opgepakt.

Die usb kregen ze pas de dag van de finale toch. Toen waren zij al opgepakt dus misschien is het een regel dat je dan niet verder mag speuren in hun netwerk? En misschien heeft die moeder die info dus niet meer gehad omdat ze al waren gepakt.

Als ze niet weten dat Annette bestaat of zo belangrijk is… ze was geen familie, wellicht niet actief op social media en het geluk dat ze in het gebied woonde. De deelnemers zullen een lijstje geven aan de redactie van contactpunten. En dan is dat al van te voren slim bedacht. Je moeder loopt sneller in de kijker als een kennis. De hunters kunnen moeilijk iedereen onder de tap zetten, er moet een redelijke grond zijn.

Ze geven zeker wel een (lange) lijst met eventuele contacten aan de productie. Die kiest dan iemand uit als contactpersoon. Niet iedereen wil dat natuurlijk. Vgm was het Sandra die dit seizoen zei; ‘die heb ik opgegeven’ oid.

Ik vroeg me ook af of die hunters soms niet een tipje krijgen van de redactie. Heeeeeel toevallig ontdekt selmar vlak voor de finale dat dat briefje een watermerk heeft van het Gooi, terwijl ze dat al tijden in bezit hebben. Anders werd de finale natuurlijk heel erg saai.

10 likes

Niet iedereen zal willen meewerken dus als redactie wil je een lijstje van mensen die dat wel doen om als contactpunt te fungeren. En dan is het wel zo slim als deelnemer om wat mensen te vragen die wat verder weg staan dan je moeder of de kapper waar je dagelijks mee op Insta staat. Dat lijstje krijgen de Hunters niet. Net zoals de Hunters niet rondvragen naar of ze een cameraman hebben gezien. Het blijft scripted reality. Er gebeuren spontane dingen binnen een gecreëerde werkelijkheid. Die OvJ is gewoon de redactie die ze toestemming geeft om op dat spoor verder te gaan en dus ook toestemming heeft van de mensen die ze spontaan tegenkomen om mee te werken.

3 likes

Ik vond het echt zo droog dat Sandra vermomd als jogger die envelop ging zoeken, en dat die cameraman er dan zo opzichtig achteraan moest rennen voor de beelden :joy: Een hele vermomming heeft echt geen zin in Hunted

6 likes

Weet iemand of die Belgische Hunted, klopjacht, later nog leuker wordt? Ik heb nu niet eens de eerste aflevering afgekeken omdat ik geen zin meer had, maar opzich moet ik bij de NLse ook vaak wel 1,5e aflevering inkomen voordat ik echt hooked ben.

1 like

@Mia @Shadina ik vond het later wel leuker worden! Begin is wat saai inderdaad. Maar ik heb met plezier de finale gekeken. Zijn een paar die het echt goed doen.

Enige wat ik minder goed vond is die presentator Axel die af en toe in beeld komt en dan gaan ze even van alles samenvatten wat totaal onnodig is. En dat het aantal dagen heel lang lijkt te zijn maar dat er soms best grote gaten zitten, dat er ineens weer 24u voorbij is en dan is er blijkbaar letterlijk niks gebeurd wat ze niet gaan uitzenden.

Ik vond het wel heel spannend als ze op een gegeven moment iets moeten doen van een opdracht voor meer informatie. Sommigen hebben dat zooo goed gedaan waar het voor anderen echt kansloos was.

1 like