Hunted

Dat klinkt wel goed, ga ik toch nog verder kijken. Ik vind het vooral leuk als ze echt wel goed zijn, in de eerste aflevering leek dat nog niet echt zo, maar wel leuk dat dat toch is dan!

1 like

Ja er zijn een paar teams die echt goed zijn, en een paar die domme fouten maken en het daardoor voor iedereen moeilijk maken. Maar dat maakt het in deze serie wel weer spannender.

1 like

Ah goed om te horen, ik was halverwege de eerste aflevering afgehaakt. Vroeg me al af of zij ook opdrachten moesten doen

1 like

Ik heb de 2e aflevering van Klopjacht gekeken en zit er wel echt al meer in. Wat een domme fout maakte dat ene team zeg, hoop dat dat komt doordat het het 1e seizoen is. Maar wel leuk dat het nu inderdaad spannender wordt

1 like

Woensdag begint het nieuwe seizoen!!! Ik heb Hunted een paar maanden geleden ontdekt en toen bijna alle seizoenen kunnen bingen, dus wordt even wennen dat ik elke week moet gaan wachten haha

7 likes

Ja, ik heb er weer zin in! Ook weer wennen dat het op woensdag is. Het was volgens mij altijd op maandag.

Ik en mijn vriend kijken het ook graag. Ook wat Britse seizoenen gezien en de Duitse ā€˜Celebrity’ versie. Die laatste was echt een tegenvaller. Je weet dat er heus een hoop ā€˜nep’ is maar toen een deelnemer ā€˜toevallig’ een kano vond, compleet met zwemvest en al, dat was een beetje too much.

1 like

Ohh leuk!! Is het met bekende of onbekende mensen?

3 likes

Onbekenden volgens mij!

1 like

Ja anders heet het Hunted VIP’s :sob:

Zo flauw om in centrum Amsterdam te starten. Heb heel weinig vertrouwen in de ā€œcaaiber sekurietieā€ vriend van die twee meiden.

3 likes

Die eerste 10 minuten over Marcel hadden ze wel mogen skippen. Had liever gehad dat ze alle deelnemers even kort introduceren. Gelukkig heb ik de podcast Op de vlucht al geluisterd.

3 likes

Hahah die hunters die zo zeker van hun zaak waren dat die mannen daar zaten :joy:

Die twee dames die de hele tijd in hun netwerk zitten… DOM! Wel knap dat ze op het nippertje weg zijn gekomen maar ik denk dat ze wel snel gepakt gaan worden.

4 likes

Dacht echt dat die twee vrouwen gepakt zouden worden. :see_no_evil: Nooit je eigen netwerk gebruiken… Wel echt tof hoe die twee voorbijgangers gereageerd hebben!

5 likes

Ik denk dat het wel helpt hoe bekend het programma is en ik vraag me af in hoeverre dat met die fietsen gescript is. Want later kwamen de hunters dezelfde mensen nog tegen in een soort busje. Iets te toevallig. Zo’n ontsnapping is mooie tv.

1 like

Benieuwd of ze die andere meid ook snel pakken. Echt, wat hebben zij dom gespeeld tot zover… Er doet dit seizoen iemand mee die ik ken. Kwam pas in de 3e aflevering echt in beeld, hopelijk is dat een teken dat zij ver komen.

Nou, nu Prince en Jesse zijn gepakt wordt het voor de Hunters wel weer makkelijk met alle info die zij al hadden.

Die Patrick heeft het wel slim gedaan met die vriendin.
Al had hij toch die code ook aan die vriendin kunnen geven, of mag dat niet?

1 like

Dit is wel echt easy voor de hunters zo. Ze hebben ook al een behoorlijk beeld van het executiepunt.

De nieuwe hunter op hq is wel een aanwinst wat mij betreft. Marcel heeft nog steeds toegevoegde waarde van 0,0

1 like

Marcel is er voor het roepen van one-liners :slight_smile:

4 likes