Hunted

Hahah die hunters die zo zeker van hun zaak waren dat die mannen daar zaten :joy:

Die twee dames die de hele tijd in hun netwerk zitten… DOM! Wel knap dat ze op het nippertje weg zijn gekomen maar ik denk dat ze wel snel gepakt gaan worden.

4 likes

Dacht echt dat die twee vrouwen gepakt zouden worden. :see_no_evil: Nooit je eigen netwerk gebruiken… Wel echt tof hoe die twee voorbijgangers gereageerd hebben!

5 likes

Ik denk dat het wel helpt hoe bekend het programma is en ik vraag me af in hoeverre dat met die fietsen gescript is. Want later kwamen de hunters dezelfde mensen nog tegen in een soort busje. Iets te toevallig. Zo’n ontsnapping is mooie tv.

1 like

Nou, nu Prince en Jesse zijn gepakt wordt het voor de Hunters wel weer makkelijk met alle info die zij al hadden.

Die Patrick heeft het wel slim gedaan met die vriendin.
Al had hij toch die code ook aan die vriendin kunnen geven, of mag dat niet?

1 like

Dit is wel echt easy voor de hunters zo. Ze hebben ook al een behoorlijk beeld van het executiepunt.

De nieuwe hunter op hq is wel een aanwinst wat mij betreft. Marcel heeft nog steeds toegevoegde waarde van 0,0

1 like

Marcel is er voor het roepen van one-liners :slight_smile:

4 likes

Was wel echt spannend momentje toen de hunters richting flat gingen en zij net vertrok.
Makkelijkste vangst ooit ongeveer, letterlijk in de armen van de hunters :smile:

3 likes

Extractiepunt dus :joy: :joy:

En? Kijkt iemand nog?

1 like

:point_up:t3:
Moi

1 like

Ben wel benieuwd of Jort en Tom nu toch een val gaan inlopen, ze gingen zo lekker.

1 like

That didn’t age well

Spannende aflevering vind ik en dito cliffhanger

6 likes

Die dames hebben zoveel geluk tot nu toe dat het me niets zou verbazen als ze weer weten te ontkomen, zelfs uit hartje Amsterdam

Is volgende week de finale al trouwens?

Voor degenen die de mogelijke spoiler in de podcast Op de vlucht hebben gehoord: wat denken jullie ervan? Klonk echt aannemelijk!

Huuuuh deze aflevering, ik vind het een beetje ongeloofwaardig hoe ze die twee dames hebben gepakt.

Het begon bij het verdenken van de zoon van het echtpaar als liftgever en daarna zijn de teams plots in de buurt van Harreveld/Ruurlo? En dan zetten ze een melding op alle auto’s die Ruurlo uitgaan en daaruit pakken ze precies de juiste auto?

1 like

Wat zeiden ze?

@Twijfelaar ja, ik vind het ook telkens wel erg toevallig! Al vind ik dat deze vrouwen het nog lang hebben volgehouden met al die bezoekjes in het netwerk.

1 like

Ja ik denk dat er gewoon meer ā€˜nep’ is dan wij doorhebben. Maar het maakt mij niet uit, ook dan blijf ik het een leuk programma vinden :slight_smile:

Ze hadden ook ineens binnen 24 uur camerabeelden vanuit die woonwijk a.k.a. privĆ© camera’s. Hoe dan?

1 like

Spoiler (mogelijk) in samenvatting:

Samenvatting

Het lijkt erop dat Sissy en Nick ontkomen via een extractiepunt op de St Pietersberg. Er is een blije foto van ze, terwijl zij niet voor de sms daar zijn geweest.
Kan betekenen dat er meerdere extractiepunten zijn oid

2 likes