Was wel echt spannend momentje toen de hunters richting flat gingen en zij net vertrok.
Makkelijkste vangst ooit ongeveer, letterlijk in de armen van de hunters
Vind je? Vond ik totaal niet haha. Zij was toen ook helemaal niet alert op d’r omgeving. Maar indd makkelijkste vangst ooit!
Extractiepunt dus
En? Kijkt iemand nog?
Moi
Ben wel benieuwd of Jort en Tom nu toch een val gaan inlopen, ze gingen zo lekker.
That didn’t age well
Spannende aflevering vind ik en dito cliffhanger
Die dames hebben zoveel geluk tot nu toe dat het me niets zou verbazen als ze weer weten te ontkomen, zelfs uit hartje Amsterdam
Is volgende week de finale al trouwens?
Voor degenen die de mogelijke spoiler in de podcast Op de vlucht hebben gehoord: wat denken jullie ervan? Klonk echt aannemelijk!
Huuuuh deze aflevering, ik vind het een beetje ongeloofwaardig hoe ze die twee dames hebben gepakt.
Het begon bij het verdenken van de zoon van het echtpaar als liftgever en daarna zijn de teams plots in de buurt van Harreveld/Ruurlo? En dan zetten ze een melding op alle auto’s die Ruurlo uitgaan en daaruit pakken ze precies de juiste auto?
Wat zeiden ze?
@Twijfelaar ja, ik vind het ook telkens wel erg toevallig! Al vind ik dat deze vrouwen het nog lang hebben volgehouden met al die bezoekjes in het netwerk.
Ja ik denk dat er gewoon meer ‘nep’ is dan wij doorhebben. Maar het maakt mij niet uit, ook dan blijf ik het een leuk programma vinden
Ze hadden ook ineens binnen 24 uur camerabeelden vanuit die woonwijk a.k.a. privé camera’s. Hoe dan?
Spoiler (mogelijk) in samenvatting:
Samenvatting
Het lijkt erop dat Sissy en Nick ontkomen via een extractiepunt op de St Pietersberg. Er is een blije foto van ze, terwijl zij niet voor de sms daar zijn geweest.
Kan betekenen dat er meerdere extractiepunten zijn oid
Jullie weten dat het hele programma gestaged is hé? Als in veel opgevraagde beelden zijn gewoon beelden van de cameraploeg waarbij de deal is dat die een x tijd later pas gestuurd worden
Dit is weer echt kansloos voor de koppels
Ja, helemaal niet leuk om te kijken ook
Nou ik hoop dat ze trots op zichzelf zijn
Wat kut
Oké eerste reactie: slechtste seizoen tot nu toe. Was eigenlijk al duidelijk toen iedereen een telefoon moest meenemen