Hunted

Was wel echt spannend momentje toen de hunters richting flat gingen en zij net vertrok.
Makkelijkste vangst ooit ongeveer, letterlijk in de armen van de hunters :smile:

3 likes

Vind je? Vond ik totaal niet haha. Zij was toen ook helemaal niet alert op d’r omgeving. Maar indd makkelijkste vangst ooit!

1 like

Extractiepunt dus :joy: :joy:

En? Kijkt iemand nog?

1 like

:point_up:t3:
Moi

1 like

Ben wel benieuwd of Jort en Tom nu toch een val gaan inlopen, ze gingen zo lekker.

1 like

That didn’t age well

Spannende aflevering vind ik en dito cliffhanger

6 likes

Die dames hebben zoveel geluk tot nu toe dat het me niets zou verbazen als ze weer weten te ontkomen, zelfs uit hartje Amsterdam

Is volgende week de finale al trouwens?

Voor degenen die de mogelijke spoiler in de podcast Op de vlucht hebben gehoord: wat denken jullie ervan? Klonk echt aannemelijk!

Huuuuh deze aflevering, ik vind het een beetje ongeloofwaardig hoe ze die twee dames hebben gepakt.

Het begon bij het verdenken van de zoon van het echtpaar als liftgever en daarna zijn de teams plots in de buurt van Harreveld/Ruurlo? En dan zetten ze een melding op alle auto’s die Ruurlo uitgaan en daaruit pakken ze precies de juiste auto?

1 like

Wat zeiden ze?

@Twijfelaar ja, ik vind het ook telkens wel erg toevallig! Al vind ik dat deze vrouwen het nog lang hebben volgehouden met al die bezoekjes in het netwerk.

1 like

Ja ik denk dat er gewoon meer ‘nep’ is dan wij doorhebben. Maar het maakt mij niet uit, ook dan blijf ik het een leuk programma vinden :slight_smile:

Ze hadden ook ineens binnen 24 uur camerabeelden vanuit die woonwijk a.k.a. privé camera’s. Hoe dan?

1 like

Spoiler (mogelijk) in samenvatting:

Samenvatting

Het lijkt erop dat Sissy en Nick ontkomen via een extractiepunt op de St Pietersberg. Er is een blije foto van ze, terwijl zij niet voor de sms daar zijn geweest.
Kan betekenen dat er meerdere extractiepunten zijn oid

2 likes

Jullie weten dat het hele programma gestaged is hé? Als in veel opgevraagde beelden zijn gewoon beelden van de cameraploeg waarbij de deal is dat die een x tijd later pas gestuurd worden

4 likes

Dit is weer echt kansloos voor de koppels

9 likes

Ja, helemaal niet leuk om te kijken ook

4 likes

Nou ik hoop dat ze trots op zichzelf zijn :angry:

4 likes

Wat kut

3 likes

Oké eerste reactie: slechtste seizoen tot nu toe. Was eigenlijk al duidelijk toen iedereen een telefoon moest meenemen

10 likes