Wel jammer dat er geen terugblik is. Had best de reactie van de koppels willen zien op de epistels die Prince en dinges de hunters cadeau hebben gegeven
Oh, geen terugblik? Wat jammer zeg
Ik vond de finale echt een anticlimax
Het is zoān overmacht. Ik vind dat ze alleen de twee mobiele hunterteams naar het extractiepunt mogen sturen
Zouden jullie trouwens kandidaten helpen? Met wegbrengen of ook blijven slapen?
Sowieso dat ik ze zou helpen! Op wat voor manier dan ook.
Ik denk zelf dat ik een erg goede kandidaat zou zijn voor helpen met wegbrengen. Telefoon aan en thuis laten en dan op pad met mijn auto uit 2003. Niemand die kan achterhalen waar ik ben geweest
Ja zelfde en ik zou ook absoluut een lul verhaal gaan ophangen (dus heel ergens anders noemen bijv dat ik ze heb afgezet) als de hunters bij me thuis komen. Ik kan ook echt niet begrijpen dat sommige helpers zo dom precies gaan vertellen wat er is gebeurd. Waarom zou je dat doen?!
Ik denk dat ze bepaalde regels meekrijgen, dat ze soms dingen moƩten zeggen van de productie. Er gebeuren gewoon te vaak dingen dat ik denk: dat komt de hunters goed uit en is een lead die ze nooit via een andere manier zouden kunnen krijgen.
Elk seizoen voelt nepper⦠want de kandidaten verzinnen steeds slimmere listen, maar de hunters komen er elke keer weer achter op manieren die voor mij niet authentiek of eerlijk overkomen.
Ja pff maar als je onder zoān beetje druk al bezwijkt⦠zo zonde maar eens hoor het is veel te makkelijk geworden voor ze.
Ook echt niet slim dat de Hunters doorhadden dat het Port Zelande was door al die beweging en voorbereiding daar op locatie. Dat had wel even iets onopvallender gemogen. Al die ribs altijd, waarom niet met een luxe jacht heel langzaam uitvaren? Dat valt minder op denk ik
Ik begrijp even niet hoe de Hunters de nep locatie hebben bedacht.
Zij stuurden coƶrdinaten waarbij de laatste 4 een X waren.
Ze hadden sowieso niet de juiste cijfers want ze hadden maar de helft.
Hebben die 2 mannen die getallen niet gebruikt?
Of heb ik gemist hoe ze aan de andere coƶrdinaten kwamen?
De Hunters hadden letterlijk maar wat bedacht. De mannen zeggen er in de auto wel iets over. Je ziet hun reactie op het ontvangen van de sms, trekken het in twijfel maar zetten (waarschijnlijk vanwege de tijdsdruk) toch door naar Neeltje Jans.
Ik heb net de eerste aflevering van Klopjacht (de Vlaamse versie van Hunted) gekeken, wie kijkt er mee?
Ik heb het via de NPO app gekeken. Alleen de eerste aflevering is momenteel beschikbaar. Ik vond het meteen wel spannend. Vanaf de start domme acties dus daar moet je wel tegen kunnen.
Weet jij of de rest wel beschikbaar komt op Start?
Ik heb echt geen idee, ik ken Start ook niet helaas.
Bedoel je dan seizoen 2 of is er een nieuwere?
Ik kan niet zien welk seizoen het is (of ik kijk eroverheen), maar het gaat om deze aflevering.
Er staat vreemd genoeg januari 2025 bij zoals @oliverqueen zei.
Hier heb ik me zo aan geĆ«rgerd. Heb je het de hele vlucht slim gespeeld, trap je in zoān smsje waar letterlijk de locatie in wordt gezet ipv alleen in coƶrdinaten? Dat was toch overduidelijk 100% fake, want waarom anders al die moeite doen om de coƶrdinaten over 5 aanwijzingen te spreiden??? Echt onbegrijpelijk, wat een domme actie. Maar heel eerlijk: dit was ook wel echt een makkelijk te controleren locatie voor de hunters + super kort vooraf pas definitief uitsluitsel, dus niet gek dat niemand het gered heeft
Aflevering 2 van Kloptjacht/Hunted staat nu beschikbaar op NPO. Nog steeds met de datum van 2025 maar het lijkt erop dat ze elke week de nieuwe openbaar zetten. Aflevering 1 is weer verborgen.