Hunted

Bij mij is afl. 3 nu zichtbaar, dan heb ik afl. 2 kennelijk gemist :frowning:

Edit: Spannende aflevering hoor, maar aan de andere kant: waarom bellen ze in Klopjacht met mensen uit hun inner circle? Niet dat dat bij Hunted helemaal niet gebeurt maar het lijkt bij Klopjacht wel veel meer te gebeuren, direct vanaf de start al.

Bij klopjacht wordt er sowieso meer gebruik gemaakt van het eigen netwerk. Je ziet ze amper liften of bij onbekende slapen. Misschien een Belgisch dingetje?

Wel met NPO Plus?

2 likes

Je kan het 1 maand gratis proberen

1 like

Vanavond start de VIP-versie weer, in Noorwegen! Ik vind die into the wild varianten best wel tof eigenlijk, toch lastiger voor de deelnemers

4 likes

Haha die sukkels van Kris Kross met hun korte broeken :joy:

4 likes

Ja heb echt direct een pesthekel aan hen :sweat_smile:

Jammer, het staat nog niet op NPO Start…

Ze zijn ook gelijk zo geirriteerd naar elkaar, dat deden ze bij de Verraders ook. Ze zijn broers, OK, maar wel opvallend.

Ik vind ze echt overkomen als verwende, verwaande kinderen.

Waarom worden Krista en Marcelle steeds de Sekszusjes genoemd? Ja dat is hun show maar noem ze gewoon bij hun naam? De jongens van Kris Kross worden toch ook niet steeds zo genoemd? Of heb ik daar niet op gelet? :joy:

Eerste aflevering was wel wat saai, hopelijk gebeurt er meer in de volgende afleveringen!

2 likes

Ik heb iets minder met de ā€˜intro the wild’ versie maar kijk natuurlijk wel. Het voelt wel echter/minder geĆ«nsceneerd dan de gewone hunted met alle camerabeelden etc. Ik had Matyas en Sterren hoog ingeschat maar die hadden wel pech met het bereik. En Do vond ik leuk!

Ik moet even wennen aan Into the wild, ik ken het niet van eerdere seizoenen namelijk. Het lijkt me echt een pittige uitdaging voor hen. Ik ben benieuwd of ook maar iemand het extractiepunt zal halen.

1 like

Haha die verwarring over steen/doek/tent :joy:

2 likes

Ik zou dit 100% kunnen zijn. Overal dingen zien.

Ik trek dat constante gezeik van sterrin echt slecht

2 likes

Ik word echt niet goed van die Kriss Kross broers en hun eeuwige gezeik op elkaar, pfff

4 likes

Oh mijn god, die Sterrin is echt zo useless. Echt direct de code van die telefoon geven als je gepakt wordt.

2 likes

Wat moeten ze eigenlijk met elkaars nummers?

En waarom geeft ze gewoon die code. Heeft ze nog geen seizoen hunted gekeken.

Hahaha ik zei meteen al: vreet dat papiertje op Matyas :joy: