Ja classic move toch!
Ik ben niet rouwig dat ze eruit zijn. Dat hele gedweep om een overleden slangetje.
Hopelijk zijn het die broers van Kris Kross. En dat ze dan ontdekt worden door die geel/rood reflecterende glazen van die ene zijn zonnebril.
Ja classic move toch!
Ik ben niet rouwig dat ze eruit zijn. Dat hele gedweep om een overleden slangetje.
Hopelijk zijn het die broers van Kris Kross. En dat ze dan ontdekt worden door die geel/rood reflecterende glazen van die ene zijn zonnebril.
Ja, inderdaad vreet het op! Zo groot is het papiertje niet!
Ben benieuwd waarom de telefoonnummers van de anderen erin staan. Ze deed overkomen alsof ze dat niet wist.
Wel naaierij als dit vanuit de productie gedaan is en puntje bij paaltje ze er niets mee hoeven te doen.
Haha oh wow ik zie net het stuk dat Matyas dat briefje eet, mooie toewijding aan het spel! In tegenstelling tot Sterrin die inderdaad meteen die code geeft. Jammer voor de andere deelnemers.
Het gaat vanaf nu wel hard met de aanhoudingen verwacht ik, nu ze alle nummers onder de tap hebben. Vind het nog steeds een bizarre actie van de productie om al die nummers in de telefoons te zetten. Die dames hebben ook dat stuk stof bij zich, waardoor de hunters nu ook al een deel van de oplossing hebben.
Top dat de dames niets loslieten!
Die gasten, jeeeetje. Wat een kneuzen zeg. Alles verluld, echt jammer.
Niet meer dan terecht dat ze gepakt werden. Sukkels.
Inderdaad.
Blij dat ze eruit zijn met dat de hele tijd en keihard praten, maar funest voor de rest
Maar hoe functioneren die twee in het dagelijks leven joh? Lopen daar te schreeuwen door dat landschap, nul strategisch inzicht, totale disfunctionele communicatie, ik vraag me echt af hoe zij zich al zo lang weten te redden op deze aarde.
Nou nogal!
Vind de chemie tussen Appie en Pieter wel echt super om te zien.
Ik vond het ook heel mooi wat Marcelle zei over Krista, wat een diepe band hebben die twee
‘Je blijft maar zeggen dat Krista gepraat heeft maar nee hoor ik ken mijn zus door en door, Krista heeft echt niks gezegd’ (zoiets)
Edit: Dit fragment
Omg zo spannend
Noooooooo Pieter!
Wat een eikels die hunters
Echt wat een fucking kut einde. Zo niet eerlijk
Totaal oneerlijk
Superveel respect voor Loiza en Do
En voor Pieter natuurlijk ook, maar die heeft een wat makkelijker vlucht gehad
Ja ze hoefden alleen maar naar die heli te rijden en iedereen daar op te wachten.
Vind die hunters altijd zulke Bokitos en een stel frustratiekippen. Wat een verschil met Dai en Ray van kamp van Koningsbrugge. Ander vak maar ik vind dat verschil zo mooi om te zien.
Hilarisch die slapende hommeltjes