Ik heb het afgezet want ik ben nog steeds kwaad
Ik ben boos
Net teruggekeken en ben echt helemaal gefrustreerd
Vind het zo suf dat ze de laaste dag zoveel hints krijgen en elke keer zoān fucking helicopter. Je kunt toch ook 10 jeeps het gebied insturen die allemaal een andere route rijden ter afleiding, of een auto verstopt in een schuurtje ofzo. Die hunters hadden net zo goed een week in het midden van het gebied kunnen gaan kamperen, gewoon wachten op de helikopter en je vangt alsnog iedereen.
Kutprogramma en toch kijk ik elke keer weer
Ik was ook zwaar teleurgesteld. Als alle voortvluchtigen gepakt zijn heeft productie eigenlijk gefaald.
Hier ook net alle afleveringen gekeken. Jeetje, wat een kakeinde! Zo maken ze echt geen kans.
Komt deels wel door de broertjes. Die hadden de app opgeslagen, waardoor de Hunters zoveel wisten,
Het begint weer!
Ready to disappointed again
Ik ben er toch ook maar weer aan begonnen, maar mensen doen nu al zo dom, ik weet niet of ik nog een heel seizoen wil kijken. Zou echt leuk zijn als ze eens alleen maar echt goede mensen kiezen en het niveau wat hoger wordt en er wat minder gestuurd wordt.
Jemig gewoon snitchen door te bellen met het hoofdkantoor bah.
Ik ga stiekem wel stuk om het totale gebrek aan schaamte. Hoe ben je zo duister āik kijk ernaar uitā
Nou echt een nadeel nu dus dat ze een cameraman bij zich hebben. Daardoor kunnen anderen dus aan de bel trekken.
Ik vind dit ook echt geen leuke twist in het programma sowieso echte partypoopers die Selmar een berichtje sturen hoor, jooo
Hij nam ook zo lekker zwoel de telefoon op toen die vrouw belde.
Ik vond āde buitā veel leuker om te kijken, geloof dat daar maar 1 seizoen van is gemaakt. Maar wel een beetje vergelijkbaar met hunted, beter wisselen ze dat gewoon af, ene jaar hunted en andere jaar seizoen de buit.
Lees net dat Selmar Smit zijn social media acount heeft overgedragen aan de productie na de melding van die Lars.
Ooh jaa dat was ook een leuk programma! Was dat helemaal vergeten
Hahahahahaha ja echt evil vibes
die oudere vrouw bij wie die twee meisjes zaten in Hoogeveen en die doorhad dat het niet okƩ was op straat en de hunters eraan kwamen was wel echt heel chill zeg.
Wat leuk dat stuk in het rosa spier huis
Hebben ze in andere seizoenen al eens passen geblokkeerd?
Andere vraag over de passen: móeten de deelnemers per se pinnen? Anders zou je toch sowieso een ander vragen voor je te pinnen? Of contant geld vragen? Er zijn altijd wel gulle gevers te vinden toch, dan is het pinnen overbodig en vermijden ze een groot risico
Ja, ze moeten pinnen.