Zo wat gaaf! Het werd tijd dat weer eens de uitslag was.
Benieuwd waar hunted vips is.
Zo wat gaaf! Het werd tijd dat weer eens de uitslag was.
Benieuwd waar hunted vips is.
Wat was die spannend zeg! Ik was echt aan het klappen en mijn kat schrok er helemaal van. maar zo blij voor ze!
Echt heel leuk!
Ik denk overigens wel dat die jongens door de redactie zijn geofferd zodat de hunters ok de menukaart konden bemachtigen. Anders was er geen spannende end game.
Maar wat zou de redenatie geweest zijn vanuit de Hunters dat dat militaire oefendorp absoluut geen optie was? Klinkt voor mij juist als de meest logische optie (verlaten, geen andere mensen, afgelegen).
Ze zullen gekeken hebben naar wat logische plekken zijn van waar je makkelijk kunt wegkomen. Lucht/water/wegen en kan me voorstellen dat van alle locaties die zich daarvoor het minst leende.
Je kan daar normaal helemaal niet komen.
Ik zat niet helemaal op te letten, maar hoe kwamen ze achter het telefoon nummer van Pizza Peppi van de dames?
En inderdaad, zonder Redouan en Achraf hadden ze nergens kunnen wachten haha.
Ze hadden gebeld vanaf dat theehuis, net nadat ze gepind hadden. Dus die twee dingen linkten ze aan elkaar.
Ohja!
Hahaha die koppen van de hunters
Hunted VIPS is begonnen zojuist! Heb er wel weer zin in.
Jaa ik kijk ook!
Haha die Mart & Chahid, radiofrequentie?
Hoeveel duos zouden er in aflevering 1 al gepakt worden man man man
Ik wou net zeggen, hier ga je toch geen seizoen mee kunnen vullen?
Volgens mij hebben de meeste nooit maar ook 1 aflevering van Hunted gezien, het aantal ābeginnersfoutenā was echt niet op 1 hand te tellenā¦
En maar goed dat ik niet op Hunter HQ werk want ik had die Tiktokkers en influencers echt niet herkend
Niet de helderste lichten wat een henken
Ik ging echt stuk toen die scheurkalender erbij werd gehaald. Wat een oenen. En dan ook nog de verkeerde maand
Haha ja ze dachten dat ze een escaperoom deden denk ik