Ik vind het zo grappig hoe ze met Redouan en Achraf zo vast zitten in stereotypes. ‘Ze gaan het moeilijk hebben met liften rekenen’ en ‘ze zullen vast in de moskee zitten’. Alsof ze ooit in een kerk zijn gaan kijken. Ondertussen letterlijk langs ze rijden.
Ik vroeg me deze afleveringen ook serieus af hoeveel uitspraken er nog uitgeknipt zijn van die lui.
Ik vind alle mensen die iedereen zo binnenlaten zo lief elke keer!
Dit is de eerste keer dat ze passen blokkeren. Maar ik had het idee dat er eerder een ‘regel’ was dat ze geen geld mochten aannemen. Waarom zouden ze anders pinnen? Genoeg lieve helpers die ze een paar tientjes willen toestoppen.
Maar als ze passen gaan blokkeren dan is het gevolg dat ze ook geld mogen lenen. Maar hopelijk komt er nog een uitleg.
Hahaha wat lachen dat ze totaal verkeerd zitten
Ik geloof er niks van, die gaan straks alsnog naar de goede plek
Edit: zie je
Zo jammer dit
Deze 10 minuten zijn echt altijd de meest stressvolle van t jaar
YESSSSSS
Edit: haha ik maak echt geen grap, mn horloge net
Ik zou zo ongeschikt zijn om aan dit programma mee te doen
Zo wat gaaf! Het werd tijd dat weer eens de uitslag was.
Benieuwd waar hunted vips is.
Wat was die spannend zeg! Ik was echt aan het klappen en mijn kat schrok er helemaal van. maar zo blij voor ze!
Echt heel leuk!
Ik denk overigens wel dat die jongens door de redactie zijn geofferd zodat de hunters ok de menukaart konden bemachtigen. Anders was er geen spannende end game.
Maar wat zou de redenatie geweest zijn vanuit de Hunters dat dat militaire oefendorp absoluut geen optie was? Klinkt voor mij juist als de meest logische optie (verlaten, geen andere mensen, afgelegen).
Ze zullen gekeken hebben naar wat logische plekken zijn van waar je makkelijk kunt wegkomen. Lucht/water/wegen en kan me voorstellen dat van alle locaties die zich daarvoor het minst leende.
Je kan daar normaal helemaal niet komen.
Ik zat niet helemaal op te letten, maar hoe kwamen ze achter het telefoon nummer van Pizza Peppi van de dames?
En inderdaad, zonder Redouan en Achraf hadden ze nergens kunnen wachten haha.
Ze hadden gebeld vanaf dat theehuis, net nadat ze gepind hadden. Dus die twee dingen linkten ze aan elkaar.
Ohja!
Hahaha die koppen van de hunters
Hunted VIPS is begonnen zojuist! Heb er wel weer zin in.