Ow ja, dat heb ik een keer op een feestje op… Had toen al wijn en sangria op en daarna volgden er twee jillz (appel?). Ik kwam al kotsend uit de auto. Dus je begrijpt… Dat. Drink. Ik. Niet. Meer.
Het is zoeter dan ik hoopte maar was wel ok. In ieder geval eens iets anders dan thee op de vrijdagavond
Haha ja dat snap ik. Heb toch liever gin in mijn ice tea
Hebben jullie al eens de rode merlot druivensap uit het koelschap bij de appie geprobeerd?
Drinken uit een wijnglas. Hmmmm
Zo vol van smaak, klok je niet zomaar weg
Ik ren morgen direct naar de appie
Vanavond etentje gehad met vrienden in een heel goed restaurant met hele goede wijn… Heb alleen drie keer een slokje geproefd, maar verder icetea en water gedronken
Ik omg even op mezelf maar ik kijk echt uit naar volgende week zaterdag. Had hier laatst gepost dat ik mezelf een leuker mens vond zonder alcohol.
Ja en nee, ik mis de hangxiety niet en het heeft zeker voordelen maar ik mis een lekker wijntje wel echt.
Ik oooook
Ik ga vieren met een speciaalbiertje. En misschien begin ik 31 Januari al
Ik houd goed vol! M’n favoriete alcoholvrije biertje tot nu toe is de IPA van Jopen, echt heel goed gelukt.
En ik had deze maand eigenlijk moeten turven hoe vaak ik eigenlijk alcohol had gedronken. Echt te vaak vrees ik.
Zaterdag een gin tonic met Citroen en komkommer, cant wait
Nog maar drie dagen!!! Ik heb besloten dat ik weliswaar misschien niet helemaal ‘dry’ doorga maar dat ik ook niet meer steeds alcohol ga drinken ‘omdat het weekend is’ of ‘omdat ik het verdiend heb’. Op naar een alcpholarm leven dus, haha.
Merken jullie nou echt verschil in het dagelijks leven?
Ik merk namelijk echt niks eigenlijk. Ik lees/hoor dat mensen zich fitter voelen, beter slapen etc. Heb ik allemaal niet
Ik slaap wel beter ja. En het ‘katterige’ gevoel de volgende dag mis ik ook niet. Verder voel ik me over het algemeen niet per sé fitter.
Ik merk ook weinig helaas. Ik herinner m’n dromen beter, wordt wat beter wakker. Ik denk wel dat ik een heel klein pietsie ben afgevallen maar ik zie het niet op de weegschaal wel in m’n kleren.
Ik merk ook niks
Heb zaterdag een etentje met all you can drink en pff kan niet wachten
Ik ben gestopt, was er klaar mee! Was gister in een brouwerij en had gewoon zin in een biertje. Ben opzich wel tevreden over deze maand, de gewoonte om alcohol overal bij te drinken ben ik bewuster van geworden, maar ik ben er wel uit dat het leven leuker is met alcohol. En ik voel me wel fitter, slaap goed, en ben afgevallen, maar of dat echt alleen maar aan het gebrek aan alcohol ligt? Ik eet verder deze maand ook redelijk gezond en sport ook meer dan ik deed.
Ik merk dat ik vooral de smaken mis van een goede triple of rode wijn. Het gaat me echt niet om aangeschoten of dronken worden, ik geniet heel erg van de smaken.
Ik moet een vragenlijst invullen en het gaat over alcohol. Dus ik wilde die al vol trots invullen
Ehhh
Ik ga ook door! Al twee maanden alcoholvrij. Drink light frisdranknen soms alcoholvrij bier (grolsch is een aanrader!)
Ik ga ook door. Slaap een stuk beter en mentaal gaat het ook een pak beter (minder last van angsten). Benieuwd hoe dat evolueert als ik doorga