Ik vertrek

Ahh en die kids maar weer met de iPad… En zeggen dat ze papa en mama willen helpen omdat ze zo druk zijn en stress hebben

Het eindresultaat is fantastisch vind ik, maar het is wel altijd jammer dat ze niet benadrukken dat deze mensen duidelijk ook wel heeel veel geld hadden om dit waar te maken en volledig uit handen te geven. Het zou dan wel weer goede tv opleveren als iemand met een minibudget dit ook denkt te kunnen doen :grimacing:

1 like

Klopt. Ook alles super deluxe ingericht met sauna en alles. Dat krijg je echt niet voor elkaar zonder goed startkapitaal.

1 like

Ik zit het net terug te kijken en verstond ik nou goed dat die man zei ‘want ja, je gooit toch een paar financiële handboeien, een stuk zekerheid, gooi je over boord.’? :joy:

https://www.avrotros.nl/ik-vertrek/gemist/detail/item/wie-wat-en-wanneer-ik-vertrek-uitzendschema-2019/ yessss!!

8 likes

ohh wat leuk! ook een terugblik naar henk en carolien die toen in Costa Rica zaten. dat was zo’n sneu verhaal. ze hadden zo iets moois op gezet en zijn toen geloof ik overvallen daar en toen wilden ze graag weer terug naar NL. Lieve mensen, leuk om te zien hoe het met ze gaat!

WE BEGINNEN ZO WEER :tada::tada::tada:

1 like

IK WIST HET NIET! Zie toevallig het voorstukje net en ben veeeeeeel te blij nu :joy:

1 like

Haha dit wordt vast een mooie aflevering

1 like

O mijn hemel

Oh nee nee nee alles hieraan is een slecht idee

4 likes

T tocht hier…

Beetje ventileern ja

1 like

Het gebouw is wel echt prachtig, maar als je er 300k voor moet lenen op je …70e? En dan ook nog alles zelf gaat doen :sob::sob:

4 likes

a sjotel

5 likes

Zjemme la vie zeg ik altijd maar

6 likes

Hahahhaa ‘waar is de wijn??’ - me

1 like

70? :scream: Ik dacht dat ze eind 50 waren!

2 likes

Oh geen idee ik vind ze er zo oud uitzien? Wel een stuk ouder dan mijn ouders en die zijn begin 60… en ze zijn 35 jaar getrouwd zeiden ze.

Confiture la vie

1 like

Ik moet een beetje huilen. For the rust.