Bijzonder stel, die Myron en Dora. Maar wel een succesvolle camping gemaakt zo te zien.
Ik kijk het roer om terug (een aflevering in Spanje) en dit stel gooit een dode kip in de septic tank.
Ik dacht the fuck dus ik googlede erop maar het schijnt een soort algemene tip te zijn om dit te doen
Ja en een fabel toch?
Haha geen idee ik heb me er verder niet in verdiept
Maar het leek me wel fucking raar ja
Goed om te zien dat die familie met die roodharige dochters nog in leven is, want dat was me een aflevering
Haha wij hebben vanavond Sjors en Lieke gezien. Echt verdiend hoor, zooo hard voor gewerkt (ehh geld geleend en gedelegeerd)
Haha heerlijk ik was deze post alweer vergeten
Maar topaflevering ja!
Vanavond start een nieuw seizoen! Lijken bij voorbaat wel weer pareltjes tussen te zitten
-
Dinsdag 30 januari (20.30 uur - NPO 1) Yvonne en Ulrich verhuizen naar Spanje om een spiritueel oord te creëren. Waar je tot jezelf kunt komen, met een voedselbos, detoxkuren en vaginale stoombaden.
-
Dinsdag 6 februari (20.30 uur - NPO 1) De droom van Loïs en Jermain is een stroopwafelkraam in Dubai beginnen. Vol goede moed vertrekken ze met hun dochtertje Jhené om hun business van de grond te krijgen.
-
Dinsdag 13 februari (20.30 uur - NPO 1) Rob en Thom willen in de Franse Auvergne van een oude vervallen boerderij een moderne B&B met gîte maken.
-
Dinsdag 20 februari (20.30 uur - NPO 1) Marco en Caroline kunnen niet wachten om samen met hun hondje Smokey aan hun avontuur in Kroatië te beginnen en meerdere vakantieappartementen te openen.
-
Dinsdag 27 februari (20.30 uur - NPO 1) Ook al kennen Mark en Michèle elkaar nog maar net, Michèle had al het plan om naar Frankrijk te emigreren. Dus gaan ze samen een kleinschalig resort met 5 gîtes creëren.
-
Dinsdag 5 maart (20.30 uur - NPO 1) Familie De Jong vertrekt naar Oostenrijk om hun droom na te jagen. Ze willen een plek creëren waar ze hun gasten kennis laten maken met de bergsport.
Oh yes dat is precies waar ik zin in heb vanavond
hee Olof
Jezus de inrichting van hun huidige b&b is al wel vreselijk lelijk
Haar vader lijkt jonger dan haar vriend
Dat voedselbos klinkt ook goed doordacht haha, dit belooft veel goeds
Haha ja god zit je daar je vagina te stomen in zo’n mistroostige keuken met Xenos-prints
omg kap met die bel heb het geluid zachter gezet
Is toch fijn ff die energie cleansen
Met haar ex schoonmoeder wonen ?!
Lekker zo’n Hollandse community daar, vreselijk
Dat hele bos moet nog aangelegd worden?
Wat een afschuwelijke inrichting maken ze overal, knap gewoon. Hier kan je toch nooit verlicht in raken