Ik vertrek

Haha de hele aflevering gaat zo verder. Ze hebben ook heel erg gezellig met de Spaanse chicas daar :rofl:

4 likes

He gadver dat ze zeggen dat ze gewoon krikken in dezelfde ruimte hahaah bah bah
@Airy-fairy hahaha ja volgens mij zijn ze alleen daarom daar

7 likes

Haha sorry voor de spam maar ze moeten nog super veel doen voor de opening en waar zitten ze? Bij de kapper :joy::joy::joy:

3 likes

Ik kijk nu de aflevering van vandaag met Karl en Marit. Het lijken me leuke en lieve mensen (tikje zweverig), ik gun het ze wel dat het een succes wordt!

2 likes

Ja ik vind ze ook zo leuk! Lijkt me ook wel een mooie plek om zelf eens heen te gaan voor een paar dagen, super mooi land sowieso.

Ja dit snap ik ook niet?:joy:

3 likes

Dat kunstgras met die lelijke banken hahah wie heeft dit bedacht

3 likes

Ibizaaaa

Die belinda ofzo zei nog dat het verkeerde kussens waren lol. Maar goed als ze houten vlonders kopen ipv dat kunstgras en iets van een muurschildering, leuke parasolletjes… dan ziet dat terras er vast leuker uit.

2 likes

Zij zijn echt belachelijk knap? Sowieso haar hele familie. Die zussen en die oma allemaal.

2 likes

Lol ja allebei model en iedereen om hen heen ook. En leuke kindjes!

2 likes

Ook wel bijzonder dat er een gigantisch dorpsfeest werd georganiseerd voor hun komst en ze op nationale tv werden geĆÆnterviewd. Is er zo’n leegloop in KroatiĆ«?

1 like

Haha gigantisch dorpsfeest?! Er waren 50 mensen max ofzo. Ik heb eens les gegeven in een piepklein dorpje in NL en bij alles wat er gebeurde, elke kleine activiteit, kwam het hele dorp. Ook iets van 50 mensen ofzo. Zal wel een dorps dingetje zijn.
En van het tv programma weet ik niet precies wat het was maar leek me eerder dat ze zichzelf hebben opgegeven ofzo, goede reclame alvast zoiets?

1 like

Ja het hele dorp wel Inclusief burgemeester en troubadour, haha. Snapte ook niet helemaal die huisbaas situatie? Huren ze alles? Lijkt me nogal kwetsbaar met al die investeringen.

2 likes

Ik vraag me de hele aflevering af whats in it for Belinda :joy:

8 likes

En de wipcamper schoon maken? :joy:

4 likes

Nee huren toch alleeb de tijdelijke woning?

2 likes

Nee, de rest hebben ze gekocht want die bedragen voor aanschaf en wat ze nog over hebben qua spaargeld voor verbouwingen werden ook genoemd!

2 likes

Ik zit de aflevering van harald en monique te kijken en waf is die harald een vervelende vent zeg brrr
Betweter bah
Ik ben nog niet eens op de helft van de aflevering dus misschien trekt hij nog bij maar vrees ervoor

2 likes

Wat een slome gasten zeg die Kevin en Mitch. En wat vreselijk ingericht die bar.

4 likes

Ik vertrek voor de liefde is er ook weer op. Dit stel zit al enorm in mn irritatie zone. Van die manifesterende influencers.

3 likes