Ik vertrek

Zij zijn echt belachelijk knap? Sowieso haar hele familie. Die zussen en die oma allemaal.

2 likes

Lol ja allebei model en iedereen om hen heen ook. En leuke kindjes!

2 likes

Ook wel bijzonder dat er een gigantisch dorpsfeest werd georganiseerd voor hun komst en ze op nationale tv werden geĆÆnterviewd. Is er zo’n leegloop in KroatiĆ«?

1 like

Haha gigantisch dorpsfeest?! Er waren 50 mensen max ofzo. Ik heb eens les gegeven in een piepklein dorpje in NL en bij alles wat er gebeurde, elke kleine activiteit, kwam het hele dorp. Ook iets van 50 mensen ofzo. Zal wel een dorps dingetje zijn.
En van het tv programma weet ik niet precies wat het was maar leek me eerder dat ze zichzelf hebben opgegeven ofzo, goede reclame alvast zoiets?

1 like

Ja het hele dorp wel Inclusief burgemeester en troubadour, haha. Snapte ook niet helemaal die huisbaas situatie? Huren ze alles? Lijkt me nogal kwetsbaar met al die investeringen.

2 likes

Ik vraag me de hele aflevering af whats in it for Belinda :joy:

8 likes

En de wipcamper schoon maken? :joy:

4 likes

Nee huren toch alleeb de tijdelijke woning?

2 likes

Nee, de rest hebben ze gekocht want die bedragen voor aanschaf en wat ze nog over hebben qua spaargeld voor verbouwingen werden ook genoemd!

1 like

Ik zit de aflevering van harald en monique te kijken en waf is die harald een vervelende vent zeg brrr
Betweter bah
Ik ben nog niet eens op de helft van de aflevering dus misschien trekt hij nog bij maar vrees ervoor

2 likes

Wat een slome gasten zeg die Kevin en Mitch. En wat vreselijk ingericht die bar.

4 likes

Ik vertrek voor de liefde is er ook weer op. Dit stel zit al enorm in mn irritatie zone. Van die manifesterende influencers.

2 likes

Wow ja echt intens deze mensen. Net ook even de hoe is het nu met gelezen en die schrijfstijl OMG :scream: geeft me echt gossip girl vibes xoxo. Gelukkig is ze nu vriendin met Yolanthe want het is toch wel heel eenzaam zonder dutchies om je heen hihi :crazy_face:

1 like

Wtf zeggen Harald en Monique ineens op het eind van de aflevering. Begon ik ze eindelijk een beetje leuk te vinden, gaan ze zeuren dat ze kleinkinderen willen?!

5 likes

En niet 1 losse opmerking, nee ze bleven maar doorgaan…

Als dit mijn ouders waren zou ik m’n spiraal nog extra vastschroeven.

3 likes

Is dat niet een herhaling? Ik zie geen nieuwe afleveringen

Ook echt heel graag 10 kleinkinderen willen maar zelf in Frankrijk wonen. Dan gaan ze de kinderen ā€œdwingenā€ om te komen omdat ze de kleinkinderen zo weinig zien :sweat_smile: Stel ik me zo voor dan.

1 like

Volgens mij niet, was ook vrij recent qua data.

1 like

Jawel, ik heb dit een hele tijd geleden al gezien!

3 likes

Ja helaas een herhaling!