Smaak is echt niet te koop he, meine gutte.
Kunnen ook wel een bingokaart beginnen:
Problemen met de riolering: check
Lekkage: komt er ook aan volgens mij
Niet kunnen klussen: check (voor haar dan)
Ontoereikend budget: check
Smaak is echt niet te koop he, meine gutte.
Kunnen ook wel een bingokaart beginnen:
Problemen met de riolering: check
Lekkage: komt er ook aan volgens mij
Niet kunnen klussen: check (voor haar dan)
Ontoereikend budget: check
Huis was niet nog gekocht voor de immigratie: check
Dochter vertaald: check
OMG de redhats!
Welkom bij mijn
Hahaha, weer spiruwaliteit!
Hoeveel Nederlanders wonen er wel niet in Spanje man…
Ik heb die van Dubai (stroopwafel zaak) vooruit gekeken. Weet niet of de andere afl ook zo zijn? Maar ik vond het heel oppervlakkig gefilmd. Niet echt info wat ze hier deden of waarom Dubai, of stroopwafels. Dan hun vertrek naar Dubai, ook niet echt de voorbereidingen/formaliteiten. En bij aankomst zelf niet echt duidelijk of het loopt, zo ja hoe goed het loopt?
Ik heb deze ook gezien! Leek een soort lang leve de lol en we zien wel hoe het financieel goed komt. Konden max 3000 aan woning betalen maar zaten er nu toch in een van 4000… dat soort dingen. Eigenlijk zonder uitleg. Misschien omdat er niet echt iets mis leek te gaan en het allemaal vrij makkelijk leek ofzo (terwijl je inderdaad ook de formaliteiten hebt etc). Ook nog even die 2e baby erbij, hupsakee. Ja ik weet het ook niet… had er ook geen echt 'ik vertrek ’ gevoel bij.
Volgens mij waren die lui ook vrij oppervlakkig hahaha.
Die dubai aflevering is echt zo saai, had nog liever de zoveelste camping in Frankrijk gezien
Ja, alles gaat gewoon best prima, ondanks dat ze een beetje naïef overkomen. Saaaaaai
Frankrijk erna maakt gelukkig weer een hoop goed. Die Dubai hadden ze echt kunnen skippen
Ik snap deze mensen echt niet. Hoe heb je zonder inkomsten al een budget van 3000/4000 per maand? Dat is echt niet normaal veel geld.
Doel je op de huur? Want dat was niet in euro hè
Ze hadden het over 140.000 dirham per jaar dat is 35.000 euro. Dus bijna 3000 euro per maand.
30 seconden in deze aflevering en ik denk nu al: hoe is deze man banketbakker geweest? Die slagroom zit er helemaal scheef op
Edit: oké oké, helemaal af valt het gelukkig mee
Wat een bouwval. En ounce of luck met je hernia daar.
Oh dit wordt een prachtige denk ik. Andere kerel heeft een hernia en over drie maanden moet de vervallen schuur helemaal verbouwd zijn
Fijn dat dat kind meteen op die taart spuugt
Hahahahahahaja dat gesprek op de Franse markt