Wow ja echt intens deze mensen. Net ook even de hoe is het nu met gelezen en die schrijfstijl OMG
geeft me echt gossip girl vibes xoxo. Gelukkig is ze nu vriendin met Yolanthe want het is toch wel heel eenzaam zonder dutchies om je heen hihi ![]()
Wtf zeggen Harald en Monique ineens op het eind van de aflevering. Begon ik ze eindelijk een beetje leuk te vinden, gaan ze zeuren dat ze kleinkinderen willen?!
En niet 1 losse opmerking, nee ze bleven maar doorgaan…
Als dit mijn ouders waren zou ik m’n spiraal nog extra vastschroeven.
Is dat niet een herhaling? Ik zie geen nieuwe afleveringen
Ook echt heel graag 10 kleinkinderen willen maar zelf in Frankrijk wonen. Dan gaan ze de kinderen “dwingen” om te komen omdat ze de kleinkinderen zo weinig zien
Stel ik me zo voor dan.
Volgens mij niet, was ook vrij recent qua data.
Jawel, ik heb dit een hele tijd geleden al gezien!
Ja helaas een herhaling!
Maar echt!! Ze krijgt van het programma ook de titel “surrogaatmoeder” maar ze is even oud denk ik?
Betalen ze haar of doet ze dit allemaal vrijwillig?? Whyyyy
Haha ik snapte er ook niks van maar blijkbaar werkt ze er nu gewoon
Pfff beetje saai wel deze aflevering. Een betrouwbare aannemer. Vergunninggedoe maar de lokale bevolking die een handtekeningen actie gaat opzetten om te zorgen dat ze toch open kunnen (!!). En drie kinderen die alles leuk vinden. Maar het is ze gegund.
Snap alleen die 8 alpacas en mini ezels niet. Waarom zou je dat willen.
Ik zit nu die van volgende week te kijken, familie gaat met drie jonge kinderen naar italie. Ze zijn ÉÉN FOCKING KEER op vakantie geweest in Italie. Ze hebben geen ervaring met dieren maar nemen voor het gemakt ook acht alpaca’s mee
Dit wordt een toppertje
Niet! Zit er op te wachten dat alles mis gaat
hahah. Nee is een succesvolle camping geworden. Voor de verandering.
Echt wat een extreem saai en slecht seizoen. Ik heb het idee dat we bij dit programma de bezuinigingen ook merken, want de deelnemers worden allemaal maar heel kort gevolgd: eind 2024 tot en met zomer 2025. Het was juist leuk dat sommige afleveringen jaren konden beslaan. Ook wordt er nu over zoveel heen gestapt zonder enige toelichting. Enorme rioleringsproblemen of waterschade die ineens opgelost is, mensen die over 2 jaar gepland hadden om open te gaan (en 2 ton dus financiële ruimte voldoende) die het ineens op de heupen krijgen en binnen 5 maanden open willen maar geen idee waarom in godsnaam etc. Allemaal zo hap snap, echt zonde
Eens bij dat gezin in Italië met die petitie van het dorp enz waarom is dat niet gefilmd en allerlei andere problemen dat is juist leuk om te zien ![]()
Aflevering 4 oktober
Zo wat een plottwist. Vraag me dan ook echt af of de relatie nog wel oké was voordat ze überhaupt vertrokken. Ze waren 12 jaar samen en de baby was nog maar een paar maanden en dan zo rigoureus uit elkaar…
Wel echt mega knap hoe zij het allemaal in haar eentje doet zeg, ook nog dat verlies van haar vader … zo verdrietig
Ik had ook het idee dat die vent helemaal niet zo blij was met het cadeautje (die positieve zwangerschapstest).
Ohh daar ben ik nog niet haha. Ben nu bij het gedeelte dat ze toch geen voorschot krijgen op de erfenis van de moeder van lubna, heel flauw. Is natuurlijk haar goed recht maar wel mega lullig als je dat geld had verwacht
Net de laatste aflevering gekregen. Super heftig met haar vader en dan die andere ‘plottwist’. Mijn vriend en ik zaten echt helemaal verbaasd te kijken.