Ik vertrek

Thom vindt de grammatica ook heel belangrijk. Dat ‘ie geen enkel woord Frans kent verder maakt niet uit.

2 likes

“Hoe gaat het met jullie?”

:cricket::cricket::cricket::cricket:

“Oui merci”

4 likes

Oui je voudrais un vache de chevre

2 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Doe maar een vache de chèvre!

Edit: hahahaah @Hihalarisch

2 likes

En dan wel hangen aan de nl frietkot voor frietje majones

2 likes

Oh my god ze hebben een frietkot gevonden :joy:

Omg wat een dom idee om daarheen te gaan met zijn tweeën als je NIKS kunt vanwege je rug. Ik zou elke dag geïrriteerd zijn als partner. Respect voor die Rob. Niet zeiken, gewoon lekker op zijn gemak door werken.

1 like

nous eerste gasten :+1: :+1: :+1:

3 likes

Zijn dit nou Limburgers of Brabanders? Ze klinken in mijn beleving Brabants maar bakken een vlaai??

2 likes

Jeetje die Rob, ik vind dit wel megaknap hoor. Aan een stuk door klussen (hoe kun je dit soort dingen allemaal gewoon zelf??), tuinieren, koken en taartjes bakken en zonder te zeuren. En dan idd ook nog met een partner die niet kan tillen en veel moet rusten…En het ziet er allemaal ook gewoon heel netjes uit

4 likes

Ook alles met zijn tweeën steeds brengen en dan heel verwachtingsvol blijven kijken haha wat een schatten

1 like

Jaaa hij is echt toch echt top eigenlijk, komt ook over alsof hij totaal die ander niet kwalijk neemt dat die zo weinig kan. En goeie porties daar hehe

2 likes

Maar ook echt nul stress allebei. Respect.

4 likes

Maar wel echt 1 van de allersaaiste afleveringen die ik ooit zag zeg jemig

2 likes

Noord-Limburg, dichtbij Brabant. Vandaar je verwarring.

Ik kijk nu die marco en caroline. Die opgezette honden😂

11 likes

Haha ik kon mijn vinger er ook niet op leggen, maar inderdaad. :rage:

1 like

Ik erger me juist enorm aan die vrouw.

1 like

Ik zit nu op de helft van de aflevering, maar het lijkt wel een sketch van Draadstaal ofzo dit… :sweat_smile:

2 likes