Thom vindt de grammatica ook heel belangrijk. Dat ‘ie geen enkel woord Frans kent verder maakt niet uit.
“Hoe gaat het met jullie?”
“Oui merci”
Oui je voudrais un vache de chevre
En dan wel hangen aan de nl frietkot voor frietje majones
Oh my god ze hebben een frietkot gevonden
Omg wat een dom idee om daarheen te gaan met zijn tweeën als je NIKS kunt vanwege je rug. Ik zou elke dag geïrriteerd zijn als partner. Respect voor die Rob. Niet zeiken, gewoon lekker op zijn gemak door werken.
nous eerste gasten
Zijn dit nou Limburgers of Brabanders? Ze klinken in mijn beleving Brabants maar bakken een vlaai??
Jeetje die Rob, ik vind dit wel megaknap hoor. Aan een stuk door klussen (hoe kun je dit soort dingen allemaal gewoon zelf??), tuinieren, koken en taartjes bakken en zonder te zeuren. En dan idd ook nog met een partner die niet kan tillen en veel moet rusten…En het ziet er allemaal ook gewoon heel netjes uit
Ook alles met zijn tweeën steeds brengen en dan heel verwachtingsvol blijven kijken haha wat een schatten
Jaaa hij is echt toch echt top eigenlijk, komt ook over alsof hij totaal die ander niet kwalijk neemt dat die zo weinig kan. En goeie porties daar hehe
Maar ook echt nul stress allebei. Respect.
Maar wel echt 1 van de allersaaiste afleveringen die ik ooit zag zeg jemig
Noord-Limburg, dichtbij Brabant. Vandaar je verwarring.
Ik kijk nu die marco en caroline. Die opgezette honden😂
Haha ik kon mijn vinger er ook niet op leggen, maar inderdaad.
Ik erger me juist enorm aan die vrouw.
Ik zit nu op de helft van de aflevering, maar het lijkt wel een sketch van Draadstaal ofzo dit…