Maar echt!! Ze krijgt van het programma ook de titel “surrogaatmoeder” maar ze is even oud denk ik? Betalen ze haar of doet ze dit allemaal vrijwillig?? Whyyyy
Haha ik snapte er ook niks van maar blijkbaar werkt ze er nu gewoon
Pfff beetje saai wel deze aflevering. Een betrouwbare aannemer. Vergunninggedoe maar de lokale bevolking die een handtekeningen actie gaat opzetten om te zorgen dat ze toch open kunnen (!!). En drie kinderen die alles leuk vinden. Maar het is ze gegund.
Snap alleen die 8 alpacas en mini ezels niet. Waarom zou je dat willen.
Ik zit nu die van volgende week te kijken, familie gaat met drie jonge kinderen naar italie. Ze zijn ÉÉN FOCKING KEER op vakantie geweest in Italie. Ze hebben geen ervaring met dieren maar nemen voor het gemakt ook acht alpaca’s mee
Dit wordt een toppertje
Niet! Zit er op te wachten dat alles mis gaat
hahah. Nee is een succesvolle camping geworden. Voor de verandering.
Echt wat een extreem saai en slecht seizoen. Ik heb het idee dat we bij dit programma de bezuinigingen ook merken, want de deelnemers worden allemaal maar heel kort gevolgd: eind 2024 tot en met zomer 2025. Het was juist leuk dat sommige afleveringen jaren konden beslaan. Ook wordt er nu over zoveel heen gestapt zonder enige toelichting. Enorme rioleringsproblemen of waterschade die ineens opgelost is, mensen die over 2 jaar gepland hadden om open te gaan (en 2 ton dus financiële ruimte voldoende) die het ineens op de heupen krijgen en binnen 5 maanden open willen maar geen idee waarom in godsnaam etc. Allemaal zo hap snap, echt zonde
Eens bij dat gezin in Italië met die petitie van het dorp enz waarom is dat niet gefilmd en allerlei andere problemen dat is juist leuk om te zien
Aflevering 4 oktober
Zo wat een plottwist. Vraag me dan ook echt af of de relatie nog wel oké was voordat ze überhaupt vertrokken. Ze waren 12 jaar samen en de baby was nog maar een paar maanden en dan zo rigoureus uit elkaar…
Wel echt mega knap hoe zij het allemaal in haar eentje doet zeg, ook nog dat verlies van haar vader … zo verdrietig
Ik had ook het idee dat die vent helemaal niet zo blij was met het cadeautje (die positieve zwangerschapstest).
Ohh daar ben ik nog niet haha. Ben nu bij het gedeelte dat ze toch geen voorschot krijgen op de erfenis van de moeder van lubna, heel flauw. Is natuurlijk haar goed recht maar wel mega lullig als je dat geld had verwacht
Net de laatste aflevering gekregen. Super heftig met haar vader en dan die andere ‘plottwist’. Mijn vriend en ik zaten echt helemaal verbaasd te kijken.
pfffff ik werd hier wel echt verdrietig van. Die kinderen die nu zonder hun vader opgroeien. Dat hij wel weer terug wilde naar CR snapte ik niet helemaal en ik had niet het idee dat zij er nou wel gelukkig was
Guesthouse was wel erg mooie geworden wat ik er van kon zien.
Hij wilde toch ook zo’n 7 jaar al daar wonen, al helemaal als zijn kinderen daar wonen, leek me logisch dat hij ook daar wilde wonen. Ik schrok er wel van, je zag ze niet eens kibbelen ofzo, tuurlijk is dat met camera’s anders en het programma filmt ook best weinig? Maar had het echt niet aan zien komen. Ook dat eerst haar vader op bezoek komt en dan ineens gestorven… zo naar voor haar.
Ik denk dat hij daar wel wilde zijn maar vooral in Nederland is/was voor het geld. Hij zal haar ook nog voor een deel onderhouden gok ik, hoe betaalt zij anders haar vaste lasten en de nanny? Want ze hadden pas 1 keer gasten.
Hij wil graag zijn kinderen ook weer zien, maar er was daar niet echt een baankans voor hem, los van de guesthouse.
Vond het helemaal geen leuke aflevering. De tuin met de wilde dieren vond ik wel magisch. Maar zowel de man als vrouw zaten echt in mijn irritatiezone.
Het is hier al gezegd maar vind dat ze dit seizoen echt weinig filmen. Ineens is zo’n heel guesthouse klaar? Je hebt ze vooral met dat muurtje bezig gezien en 2 seconden dat er een muur werd gewit… echt saai. Vond het wel verbazingwekkend dat deze mensen al wel Spaans spraken haha (maar goed vaak zijn de jongere mensen geloof ik daar ook wel wat meer voorbereid in)
Zij vooral toch? Frans is haar moedertaal dus dan is Spaans wel makkelijker te leren.
Ik zag op internet dat ze daar nu ook makelaar is dus denk dat dat ook wel ok bijverdient
Ja klopt maar ik hoorde hem ook wel zinnen maken dus dat vond ik al heel wat (vergeleken met het normale taalniveau van Ik Vertrek haha). Maar idd zij is Frans dus dan is die stap natuurlijk al een stuk makkelijker gemaakt, maar denk ook wel dat het een beetje een generatiedingetje is? (Nou kijk ik sporadisch Ik Vertrek maar herinner me vooral van de boomers van de oudere afleveringen dat ze geen woord van de taal spraken )