Ik vertrek

Welke is dat? Ik zie geen nieuwe.

1 like

Nee was een oude aflevering hoor

4 likes

Oooh jammer!

Oh die aflevering met die mensen in Gambia. Wat een verschrikking daar zeg. Er zijn dan 2 gezinnen die op uitwisseling gaan zegmaar. De ene week in Frankrijk logeren en de andere week in Gambia.
Geen electriciteit, water … en dat restaurant is zo niet gezelligšŸ˜…šŸ„¹

3 likes

Is dat die met dat pannenkoeken restaurant in Gambia? :joy:

3 likes

Ja :o dat andere gezin zit er echt met tegenzin. Puberzoon erbij.

Hahhaha ja echt genieten he die aflevering

3 likes

En van die reacties al: bedankt voor deze ervaring. En: wat fijn dat we hebben meegemaakt hoe jullie je bedrijf runnen. Waarschijnlijk zeiden de leden van het gezin tegen elkaar van: dit nooit meeršŸ˜‚.

Hahah ja ze zaten ook halve dagen in dat huis, geen kut te doen. Als ik het me goed herinner tenminste.

1 like

Man man man ik zit gewoon kats gespannen op de bank naar deze aflevering te kijken.

Zijn er nieuwe afleveringen dan? :open_mouth:

Ik weet niet of het een nieuwe aflevering is. Kijk nog niet zo lang naar ik vertrek. Een stel met allemaal roodharige dochters die zijn vertrokken naar een bouwval in Frankrijk.

1 like

Ah nee die is al oud! Wel leuk, dank voor snelle antwoord :smile:

1 like

Toevallig heb ik deze aflevering ook nog niet gezien. Echt weer heel typisch allemaal, maar snap ook wel dat ze weg wilden uit Almere ā€˜de enige wilde dieren die je hier ziet zijn vaak platgereden’ :smiling_face_with_tear:

3 likes

Vanaf vanavond weer nieuwe afleveringen!

Lijkt al gelijk een pareltje te worden vanavond :laughing:

6 likes

ā€œHij heeft op google translate alle straten in de omgeving bekeken die er te bekijken zijnā€.

2 likes

Dit kan zo weer een kasteelvrouwe Emmy-achtige spin-off worden.

2 likes

Ik vind haar echt bloed irritant. Ze doet me qua intonatie op de meilandjes lijken.

3 likes

Jeetje het huis is af en die man wordt gedumpt?

4 likes

Aan
Uit
Aan
Uit
Er moet verbouwd worden, dus aan
Verbouwing is klaar, dus uit
Einde

14 likes