Welke is dat? Ik zie geen nieuwe.
Nee was een oude aflevering hoor
Oooh jammer!
Oh die aflevering met die mensen in Gambia. Wat een verschrikking daar zeg. Er zijn dan 2 gezinnen die op uitwisseling gaan zegmaar. De ene week in Frankrijk logeren en de andere week in Gambia.
Geen electriciteit, water ⦠en dat restaurant is zo niet gezelligš
š„¹
Is dat die met dat pannenkoeken restaurant in Gambia?
Ja :o dat andere gezin zit er echt met tegenzin. Puberzoon erbij.
Hahhaha ja echt genieten he die aflevering
En van die reacties al: bedankt voor deze ervaring. En: wat fijn dat we hebben meegemaakt hoe jullie je bedrijf runnen. Waarschijnlijk zeiden de leden van het gezin tegen elkaar van: dit nooit meerš.
Hahah ja ze zaten ook halve dagen in dat huis, geen kut te doen. Als ik het me goed herinner tenminste.
Man man man ik zit gewoon kats gespannen op de bank naar deze aflevering te kijken.
Zijn er nieuwe afleveringen dan?
Ik weet niet of het een nieuwe aflevering is. Kijk nog niet zo lang naar ik vertrek. Een stel met allemaal roodharige dochters die zijn vertrokken naar een bouwval in Frankrijk.
Ah nee die is al oud! Wel leuk, dank voor snelle antwoord
Toevallig heb ik deze aflevering ook nog niet gezien. Echt weer heel typisch allemaal, maar snap ook wel dat ze weg wilden uit Almere āde enige wilde dieren die je hier ziet zijn vaak platgeredenā
Vanaf vanavond weer nieuwe afleveringen!
Lijkt al gelijk een pareltje te worden vanavond
āHij heeft op google translate alle straten in de omgeving bekeken die er te bekijken zijnā.
Dit kan zo weer een kasteelvrouwe Emmy-achtige spin-off worden.
Ik vind haar echt bloed irritant. Ze doet me qua intonatie op de meilandjes lijken.
Jeetje het huis is af en die man wordt gedumpt?
Aan
Uit
Aan
Uit
Er moet verbouwd worden, dus aan
Verbouwing is klaar, dus uit
Einde