Ik vertrek

Gaat echt achteruit… vind de manier van filmen ook niet zo leuk meer. 0 details

4 likes

Iemand al Ik Vertrek XL aan het kijken?
Ik vind het echt smullen.

5 likes

Jaa ik! Heerlijk! Bij aflevering 4 inmiddels

Haha ik ook, heerlijke tv weer

1 like

Jaa wij zijn ook begonnen! Vooral het stel in Oostenrijk. Poeh! Margriet vind ik wel echt vreselijk :sweat_smile:

1 like

Er zijn zoooo veel dingen te zeggen over dit nieuwe seizoen maar waar ik me echt niet overheen kan zetten is dat Tammy champagneglazen bij de kringloop koopt en ze even later op straat uit die ongewassen glazen prosecco zitten te drinken :sob::sob::sob:

7 likes

OMG ja heb gewoon weg moeten kijken van walging. Ze waren ook opeens niet meer schmutzig toen ze leeg gedronken waren…

Gerrit die de vele klussen hoort en ondertussen beseft dat hij het alleen zal moeten rooien zijn tot nu toe m’n favoriete scenes. Dat gezicht, en die vrouw er enthousiast en bazig naast te vertellen, love it.

5 likes

Griet + Piet afl 4

Ik ga kapot om de miscommunicatie tijdens dit break up gesprek. Passief agressieve boomers zijn echt mijn favo

4 likes

Ik heb zo t gevoel dat ik Piet ergens van ken, of eerder heb gezien

Nvm hij zat in B&B vol liefde, bij Ted

3 likes

Muren volgezogen met paardenurine laten staan? :sob:
Edit; o gelukkig ze gaan alles slopen

@Snork margriet zat blijkbaar ook al in boer zoekt vrouw

In aflevering 4 zitten ze WEER UIT VIEZE WIJNGLAZEN CHAMPAGNE TE DRINKEN hebben ze in Aalsmeer geen Dreft??

4 likes

Whaha oo gaan ze weer uit elkaar? Ik kan vrijdag pas weer kijken.
Wat een gezin joh en dan nog een baby erbij. Vind de kledingstyle van die vrouw we echt alsof ze in 2010 is blijven hangen.

1 like

Ah dat was het! Zij kwam me ook al bekend voor maar kon het niet plaatsen waarvan ik haar kende!

1 like