Ik vertrek

Nou dat vorige gezin sprak geen woord Italiaans. De kinderen moesten aan Giorgio, de aannemer, vragen wat hij wilde drinken. Misschien niet superjong, maar ook nog geen boomers.

Ik vond van dit stel in Costa Rica hun taalgevoel wel uitzonderlijk voor een Ik vertrekje.

Haha oh ja die heb ik nog niet gezien :sweat_smile: Ik ben rechtstreeks naar deze gegaan toen ik dit topic las gisteren :eyes: Het viel me wel vaker op in oudere afleveringen maar misschien dan nog steeds uitzonderlijk toch.

1 like

Never forget dat jongetje dat toen een monteur moest bellen van z’n vader en niet het goede zei en op z’n flikker kreeg

10 likes

Mijn favoriete afleveringen waren altijd die van mensen die nog nooit in het land waar ze zo graag heen wilden emigreren waren geweest.

3 likes

Vond ik nu ook met Italie: 1x op vakantie geweest

Nou hij vond het vooral zelf niet zo leuk om aan de ontvangende kant van ā€˜hier is het salaris €3,50 per dag dus ik heb het afgerond naar €4!’ te zitten volgens mij

3 likes

Wat mij ook opviel aan deze bijzondere aflevering was zijn broer bij het afscheidsfeestje:

ā€œIk heb een hele goede band met Thomas. En toen kwam Lubna erbij. En toen een kind. Ik ga Thomas echt missenā€

5 likes

Was dat niet een vriend?

1 like

Nee zijn broer

1 like

Haha oh ik vond het van een vriend ook al een beetje vreemd.

Was z’n vriend, net de aflevering gezien. Vreemde manier van zeggen idd.

1 like

Zijn er maar 4 afleveringen dit seizoen? Vorige week en nu geen nieuwe op npo.