Ik vertrek

Op de website van de crowdfundingsactie staat ook een bedrijfsplan in dezelfde stijl, inclusief swot-analyse.

echt een mooi bedrijfsplan hahaha zo simpel love it

1 like

Haha zo leuk dat ze ook de AVG even aanhalen bij de crowdfunding <3

Trouwens succes in het westen? Heerde, Zwolleā€¦?

2 likes

Oh nee dat bedrijfsplan is dus door Andrea geschreven (al haar woorden zijn in de eerste persoon en die van Benny in de derde persoon) en soms gaat ze ff los hoor. Ze noemen hun zwakke en sterke punten (moet dat in een bedrijfsplan??) en bij hem staat onder andere ā€˜trage denkerā€™ en haar enige zwakke punten zijn dat ze te gevoelig en perfectionistisch is.

5 likes

Benny laat ook reactie achter onder de crowdfunding hoor

3 likes

ik ga helemaal stuk om dat bedrijfsplan hahaha zou willen dat ze dit op school ook zouden goedkeuren

Okā€¦ Ik heb nog nooit in mijn leven een bedrijfsplan geschreven maar wat is hier fout aan? Ben ik oprecht in geĆÆnteresseerd.

nouja onder andere wat @grace en @TroyBolton zeggen en daarnaast de vormgeving, de spelfouten, bij de swot analyse staat bijv bij bedreigingen ā€˜Loff Assenā€™ en vervolgens bij Hoe ga je hier mee om? ā€˜wij zien dit niet als bedreigingā€™ ja lekker makkelijk haha. Verder is het allemaal super kort en bondig waardoor ik wel het eea mis, de concurrentieanalyse bijvoorbeeld is 2 zinnen en in de marketingmix is niks onderbouwd. En zo zal er nog wel meer zijn maar dit is even wat zo op het eerste oog opviel!

1 like

Ik zie trouwens wel een gat in de markt: marketingadvies en marktonderzoek voor ik vertrek stellen.

6 likes

:raising_hand_woman:ā€ā™€ļø
Lijkt een veelbelovende aflevering te wordenā€¦ Zag ook alvast twee RGKā€™s in beeld.

4 likes

Wat een typisch Amsterdams yuppengezin.

En dan zoā€™n bouwval kopen en zelf niets kunnen :+1:t3:

1 like

Hahaha eerst die uitspraak over dat krappe budget en dan die krekelgeluiden erin gemonteerd. Laf it.

2 likes

Lekker ingepakt ook, al die spullen :thinking:

2 likes

Jammer dat er zo weinig drama was.

Ben wel heel benieuwd of ze hiermee genoeg kunnen verdienen om rond te komen.

2 likes

Ze hebben er wel echt iets moois van gemaakt

Ik kon niet un-seen hoeveel die man op Mark van Bommel (heet die voetballer zo? ben niet zo into it) leek. Dat heeft me heel de aflevering afgeleid.

Ja erg he, ik hoop dan altijd stiekem dat het keihard misgaat en ze terug moeten met hoogblonde kinderen Beer en Mees oid, maar ze hebben natuurlijk altijd zo fucking veel geld dat het altijd wel goedkomt.

1 like

Ik vond het een saaie aflevering, dacht elke keer: wanneer gaat het fout? En ze konden zelfs ineens vloeiend Spaans?? En ik heb lang gedacht dat dat kleinere kindje een meisje was.

1 like

Ik heb het zojuist terug gekeken. Ik vind het wel echt een super mooi huis geworden! Ik lees op de website van ik vertrek dat ze nog meer gaan uitbreiden!

Ik kijk dit nu maar oooh mijn god die vent die eerst een antenne kapot rijdt (Jaaa die was al krom), dan een plantenpot kapot laat vallen en dan die kastdeur ook. Ik zou zo boos worden :crazy_face:

4 likes