Ik vond die shirts met Franse teksten het leukste aan de hele aflevering
Ik heb de aflevering net terug gekeken, lekker chill in bed, en ik vond deze mensen echt aandoenlijk! Ze hadden wel wat tegenslag, maar ze deden het hartstikke goed!
Dankzij jullie commentaar dit toch maar teruggekeken. Wat een schatje die vrouw joh!
Die kipanaal leek me best lekker trouwens, ananas is life
Toen ik kipanaal hoorde, dacht ik ook âverstond ik dat nou goed?â. Ik zou persoonlijk een andere naam verzinnen voor dit gerecht denk ik
Net terug gekeken. Wat een leuk stel! Alles postief zien en zo fijn dat er eindelijk mensen zijn die de taal spreken van het land waar ze naar toe vertrekken.
Gatverdamme man, dat huis is echt een ranzige bouwval.
ik zit al 8 minuten klaar
Zij is een echt strandmens en dan gaat ze in Toscane wonen
okeee zat al 8 min naar ned 3 te kijken en te wachten. dusss
JC
Zit je daar lekker te ontbijten in de dieselwalm van een vrachtwagenâŠ
Is JC nou vernoemd naar zijn ouders Jan en Carla, omg
Haha ja lekker ongemakkelijk
Omg wat erg. Nu vind ik hem nog vreselijker.
En hij ziet zichzelf later toch aan de kust wonen. Zucht
Die blikken van die mensen ook
Ik vond het een beetje een saaie aflevering
En mijn vriend ergerde zich iedere keer als die man zijn zoontje âvriendâ noemde Dus die is na 10 minuten weggelopen van de tv.
Zei hij niet Quint? Want dat kind heette Quinten.
Ik kon het niet aanzien hoe die kinderen âmee gingen helpenâ met het ontbijt maken voor de gasten. En dat stomme gelach van die vent de hele tijd. En hij had Rob Geus schoenen aan.
Haha dat zou wel logischer zijn! Ben t speciaal effe gaan terugluisteren maar alleen al in die eerste paar minuten op het strand zegt hij 2 of 3x âvriendâ.
Omg dan is ie nog erger dan ik dacht. Dat was zeker het fragment waar dat kind zand over zijn laptop wilde gooien?
Ik vond het ook een saaie aflevering, er gebeurde gewoon niets boeiends! Ik vond het wel grappig toen die vrouw eerst zei âoh nee die kozijnen moeten echt niet donkerderâ, zegt de aannemer wat later âik denk dat het beter is als ze nog wat donkerder wordenâ, zegt ze âoh ja, mee eensâ en die man ook maar âja inderdaadâ. Maar dat die vrouw dan daarna zegt âja, ik zie dat soort dingen altijd heel snel, daar hoef je niet lang over na te denkenâ, ja of je lult gewoon mee met die aannemer haha