Ik vertrek

Maar goed, hij heeft wel net duizenden kilometers gereden om jouw spullen te vervoeren toch?

Ik vond het ook een saaie aflevering qua drama… blijkbaar leef ik daar teveel voor :see_no_evil:

2 likes

Nog niet gegroeid als ik vertrek-kijker wellicht?


(ik houd ook van dingen die mis gaan en drama in Ik Verrek hoor)

Ah Aaf kan mijn gevoel over Ik Vertrek zo goed omschrijven! Ik miste wellicht niet zo zeer de drama, maar wel gewoon de interesse. Ik vond het niet interessant genoeg.

1 like

Haha ‘Ik Verrek’, mooie typo.

1 like

Inderdaad, ik had precies dit gevoel toen ik het stukje las. Alsof je meteen een misgunner bent wanneer je geniet van een beetje drama.
Bij die scheetjes was de gunfactor trouwens ook wel écht extreem groot (die mensen kregen niet voor niets twee afleveringen), en ik zou zo naar Bonaire gaan om lekker bij ze te midgetgolfen.
Maar bij de meeste anderen, tja… Ik wil gewoon een beetje sensatie en ellende hoor. En ik vind het heus wel fijn voor die mensen als het goedkomt, maar de laatste aflevering gebeurde er gewoon niets? Ja er viel een bloempot kapot, nou nou.

Herinnert iemand zich trouwens nog die twee vriendinnen die naar Italië gingen en een ervan weer terugging naar NL omdat ze een relatie had? Een tijd terug hoorde ik een stukje op de radio met die meid die nog in Italië zat. Was erg tof om te horen dat die b&b dus goed liep en zij helemaal haar draai had gevonden daar (vriendschap was overigens wel over maar dat terzijde).

3 likes

Ik zie het al voor me: een afscheidsfeestje op dit forum, en dan volgen we de stap naar het Viva-forum. Het drama begint bij het aanmelden bij het betreffende forum; het accountbevestingingsmailtje komt maar niet binnen en het wachtwoord moet aan een aantal eisen voldoen: een leesteken, cijfer, hoofdletter, minimaal 12 karakters, en bovendien in het Spaans. En ze spreekt geeneens Spaans…

10 likes

haha ik moet hier zo om lachen. het is de bureaucratie die ze nekt, he.

4 likes

Hoeveel Francofiele shirts heeft deze vrouw!

1 like

Wat doen ze met die kip dan!

Is kip anaal een bekend fenomeen?

Niet bij mij

1 like

Vroeg me ook al af of ik het goed had verstaan.

1 like

Ja, eerst dacht ik dat het vast de Friese tongval was die ik niet versta. Maar ze zei het toch echt haha

1 like

Nooit geleerd dat je nooit binnen budget blijft met verbouwen? Haha

1 like

Haar Frans is goed zeg!

Wat een lieve mensen!

Ik vond die shirts met Franse teksten het leukste aan de hele aflevering

3 likes

Ik heb de aflevering net terug gekeken, lekker chill in bed, en ik vond deze mensen echt aandoenlijk! Ze hadden wel wat tegenslag, maar ze deden het hartstikke goed!

1 like

Dankzij jullie commentaar dit toch maar teruggekeken. Wat een schatje die vrouw joh!
Die kipanaal leek me best lekker trouwens, ananas is life :pineapple:

1 like

Toen ik kipanaal hoorde, dacht ik ook ‘verstond ik dat nou goed?’. Ik zou persoonlijk een andere naam verzinnen voor dit gerecht denk ik :joy:

3 likes