Ik vertrek

Net terug gekeken. Wat een leuk stel! Alles postief zien en zo fijn dat er eindelijk mensen zijn die de taal spreken van het land waar ze naar toe vertrekken.

Gatverdamme man, dat huis is echt een ranzige bouwval.

1 like

ik zit al 8 minuten klaar :sob:

Zij is een echt strandmens en dan gaat ze in Toscane wonen :woman_facepalming:

okeee zat al 8 min naar ned 3 te kijken en te wachten. dusss

JC :woman_facepalming::woman_facepalming::woman_facepalming:

4 likes

Zit je daar lekker te ontbijten in de dieselwalm van een vrachtwagen


1 like

Is JC nou vernoemd naar zijn ouders Jan en Carla, omg

6 likes

Haha ja lekker ongemakkelijk

Omg wat erg. Nu vind ik hem nog vreselijker.
En hij ziet zichzelf later toch aan de kust wonen. Zucht

Die blikken van die mensen ook :joy:

1 like

Ik vond het een beetje een saaie aflevering :slightly_frowning_face:

En mijn vriend ergerde zich iedere keer als die man zijn zoontje ‘vriend’ noemde :grin: Dus die is na 10 minuten weggelopen van de tv.

2 likes

Zei hij niet Quint? Want dat kind heette Quinten.

Ik kon het niet aanzien hoe die kinderen ‘mee gingen helpen’ met het ontbijt maken voor de gasten. En dat stomme gelach van die vent de hele tijd. En hij had Rob Geus schoenen aan.

1 like

Haha dat zou wel logischer zijn! Ben t speciaal effe gaan terugluisteren maar alleen al in die eerste paar minuten op het strand zegt hij 2 of 3x ‘vriend’.

1 like

Omg dan is ie nog erger dan ik dacht. Dat was zeker het fragment waar dat kind zand over zijn laptop wilde gooien?

2 likes

Ik vond het ook een saaie aflevering, er gebeurde gewoon niets boeiends! Ik vond het wel grappig toen die vrouw eerst zei ‘oh nee die kozijnen moeten echt niet donkerder’, zegt de aannemer wat later ‘ik denk dat het beter is als ze nog wat donkerder worden’, zegt ze ‘oh ja, mee eens’ en die man ook maar ‘ja inderdaad’. Maar dat die vrouw dan daarna zegt ‘ja, ik zie dat soort dingen altijd heel snel, daar hoef je niet lang over na te denken’, ja of je lult gewoon mee met die aannemer haha

4 likes

Hinderlijke mensen waren dit zeg
 Op een of andere manier kreeg ik echt jeuk van ze. Misschien omdat het een grote Rob Geus familie was? Een kind van 3 die gaat janken omdat er zand op 'm zit en meteen de sandalen gewassen moeten worden. Let op mijn woorden die staat over een jaar of 30 zijn gazon te stofzuigen.

13 likes

Ik vond de aflevering matig. Te veel gepraat en te weinig geklus :pensive:

Ja! En later ook bij beelden in Italië.

1 like

Mijn god wat is die vent vervelend zeg. Nog los van het ‘ik kan niet klussen dus ik ga met behulp van YT een huis van 800 m2 verbouwen’, want dat klonk inderdaad direct als een succesverhaal Jee Cee.

2 likes