Ik vertrek

Ik vond ze wel lekker positief :grin:

1 like

Haha ik ook! En fijn dat ze niet compleet in paniek raken als dingen niet lukken, en het ook geen ramp zouden vinden om weer naar Nederland te gaan

Ik moest wel lachen dat hij zelf ook telkens verbaasd leek als hij aan het klussen was. Of het was een act, maar dan trapte ik erin.

Ik heb zojuist de aflevering terug gekeken en wat een stomme aflevering. Waarom gaan ze Ć¼berhaupt in een gebied wonen met bergen als ze van de kust houden???
Ook leek het erop dat ze het perfecte leven hadden in NL, waarom ga je dan verhuizen? Ik kreeg ook veel meer het gevoel dat het erom ging dat ze dit een keer wilden meemaken en niet zo zeer, omdat ze het heel graag wilden.

En waarom noem je je kind steeds ā€˜ā€˜vriendā€™ā€™

3 likes

Nou precies dit? Ik ben 't nu aan 't kijken en het lijkt alsof ze juist zo gelukkig waren in Nederlandā€¦ Ze hadden misschien beter nog een reis kunnen maken als het om de ervaring gaat

1 like

Ik zag dat er vanavond geen aflevering is en daarna nog maar 2 afleveringen :frowning:

Wij zaten ook al helemaal klaar voor een nieuwe aflevering. Komt het er niet eens opā€¦

Ik wilde gisterenavond terugkijken maar kon niks nieuws vinden, nu snap ik waarom.

Balen zeg! Ik wilde het ook al terugkijken, maar inderdaad: niks :disappointed_relieved:

Er is weer een nieuwe, maar ik heb het gevoel dat alles gewoon goed zal gaan. Saai dus.

Ik vind dat kindje echt aandoenlijk, noet een traantje wegpinken hoor haha.

1 like

Haha dat kind heeft nu al een Duits accent.

3 likes

Hahaha ja ik hoor alleen maar dit
02f103c532817ce4b84eb73c7f4142bf

6 likes

Ik vond het zo zielig toen dat kind zei dat hij nog geen vriendjes had. En zijn Nederlandse vriendjes miste. Toen hij zei dat hij toch 1 vriendje had, was ik helemaal blij, maar het bleek Frits de Nederlandse dwerghamster te zijn. Ahhw :pensive:

12 likes

Ja dat was echt heel triest.
Ook hoe hij zich rot verveelt daar en daardoor constant iedereen in de weg loopt in de keuken en het restaurant. Ik vond het niet zulke leuke mensen.

1 like

Ja en dat die ouders dat niet echt door leken te hebben? Ze zeiden ā€˜hij is hier ook gelukkig ondanks dat hij zn vriendjes soms mistā€™

1 like

Ik vond dat mannetje ook echt sneu. Aan het einde zeiden ze ook van ja we zijn heel blij dat we deze stap hebben gezet. Dat geldt ook voor Joep. En dan komt Joep in beeld, dodelijk verveeld op een bankje in de hoek.

3 likes

Ahh ja dit vond ik ook echt zo sneu! Al voelde ik hem wel een beetje aankomen omdat die hamsterkooi steeds zo in beeld was op dat moment :sweat_smile:
Ik vond het ook echt sneu dat hij zich steeds zo verveelde. Leek ook niet echt alsof hij daar iets voor zichzelf te doen had behalve wat op de iPad koekeloerenā€¦

2 likes

Oh die Joep inderdaad :(. Ik hoop dat hij inmiddels veel vriendjes heeft!

Huh, de broek aan? Die indruk kreeg ik totaal niet. Waarom dacht je dat dan?