Ik vertrek

Er is weer een nieuwe, maar ik heb het gevoel dat alles gewoon goed zal gaan. Saai dus.

Ik vind dat kindje echt aandoenlijk, noet een traantje wegpinken hoor haha.

1 like

Haha dat kind heeft nu al een Duits accent.

3 likes

Hahaha ja ik hoor alleen maar dit
02f103c532817ce4b84eb73c7f4142bf

6 likes

Ik vond het zo zielig toen dat kind zei dat hij nog geen vriendjes had. En zijn Nederlandse vriendjes miste. Toen hij zei dat hij toch 1 vriendje had, was ik helemaal blij, maar het bleek Frits de Nederlandse dwerghamster te zijn. Ahhw :pensive:

12 likes

Ja dat was echt heel triest.
Ook hoe hij zich rot verveelt daar en daardoor constant iedereen in de weg loopt in de keuken en het restaurant. Ik vond het niet zulke leuke mensen.

1 like

Ja en dat die ouders dat niet echt door leken te hebben? Ze zeiden ‘hij is hier ook gelukkig ondanks dat hij zn vriendjes soms mist’

1 like

Ik vond dat mannetje ook echt sneu. Aan het einde zeiden ze ook van ja we zijn heel blij dat we deze stap hebben gezet. Dat geldt ook voor Joep. En dan komt Joep in beeld, dodelijk verveeld op een bankje in de hoek.

3 likes

Ahh ja dit vond ik ook echt zo sneu! Al voelde ik hem wel een beetje aankomen omdat die hamsterkooi steeds zo in beeld was op dat moment :sweat_smile:
Ik vond het ook echt sneu dat hij zich steeds zo verveelde. Leek ook niet echt alsof hij daar iets voor zichzelf te doen had behalve wat op de iPad koekeloeren


2 likes

Oh die Joep inderdaad :(. Ik hoop dat hij inmiddels veel vriendjes heeft!

Huh, de broek aan? Die indruk kreeg ik totaal niet. Waarom dacht je dat dan?

Ik kreeg dit idee ook heel sterk inderdaad. Háár droom en passie en hij vond het allemaal wel goed in Nederland, en nu al jaaaren apart wonen en heen en weer reizen
 Ik had wel een beetje medelijden met de man

6 likes

Ik vond het zo sneu voor Anita :(. Man gaat ervandoor met de stagiaire, begint een concurrerend bedrijf 300 m verderop en het contact met de pleegdochter is verbroken en zij woont nu bij de man en de stagiaire :(. Ik weet natuurlijk niet wat er verder is gebeurd en wat de redenen mbt de pleegdochter zijn, maar zo op het eerste gezicht oogt het zo sneu allemaal!

6 likes

Ik zou die oudste wel doen hoor #cougar

2 likes

Jaa ik zat echt met verbazing te kijken, leek wel een soap! Echt wat een lul die dimitri! Ik snap dat relaties niet altijd lekker lopen, maar dit doe je toch niet! Ik vond het zo sneu voor Anita, maar wel fijn dat haar bedrijf ook zonder hem lekker loopt.

2 likes

In het voorstukje lieten ze al zien dat ze uit elkaar waren dus bij de verliefde beelden van Dimitry en Anita in her begin was ik de hele tijd aan het wachten op het moment dat het mis zou gaan. :frowning:

Ah ik viel er net na het voorstukje in, dus het kwam een beetje als een verrassing haha!

Wat een verhaal

Waarom moet hij ook 300m van haar een soortgelijk bedrijf beginnen!? #teamAnita

6 likes

Ik vond Anita wel echt een hele sterke powervrouw! Door twee personen ‘verlaten’ worden maar toch steeds voor je eigen business en droom blijven gaan. Ze had ook de moed kunnen verliezen en terug naar Nederland kunnen gaan. Er zijn mensen voor minder weer teruggegaan. Echt knap hoor! En ook fijn dat zij uiteindelijk ook weer de liefde gevonden heeft :heart:

Vond alleen wel dat ze zei dat het haar allemaal niks meer deed terwijl haar non-verbale communicatie voor mij het tegenoverstelde zei. Wat ook super logisch is natuurlijk! Zowel bij het stukje in de auto (waarbij ze langs haar ex reed) als het moment dat ze het over haar pleegdochter hadden, had ik dat.

7 likes

yes nu al zin in!

11 likes