IKEA topic

Ik zoek ze altijd op Marktplaats op. Kun je zien hoe ze eruit zien na gebruik.

3 likes

Goeie tip!

1 like

Dat weet ik helaas. Die waren mijn lievelings maar zijn volgens een medewerker daar uit het assortiment. Huilon! Ik vond ze zo zo lekker. Deze toch?

Kaka

1 like

Jaaa!! Deze inderdaad. Omg was zo lekker.

Heeft iemand ervaring met Pax deuren gebruiken om een kamer op te delen in 2? Dus als room divider zeg maar.

1 like

Zijn deze lampjes van de Ikea hetzelfde als deze van de Hema?:

&

Nee ze zien er anders uit ?

3 likes

Alleen deuren? Waar maak je die dan aan vast?

O ik dacht dat ze er redelijk hetzelfde uitzagen maar k kon hebt moeilijk beoordelen

Ik heb die! Het matras wat erbij komt is weg echt bagger, echt zo’n logeerbedje zegmaar. Ik heb de boxspring (want ik vond hem mooi) en dan met een ander (duurder) matras, van dat standaard matras kreeg ik rugpijn :disappointed_relieved:

Ik zie aan de titels alleen al dat die van de HEMA meer lampjes heeft.

4 likes

Ja dat klopt ook wel, ik vroeg me vooral af of ze op individueel lampjesniveau veel zouden verschillen.
Het is voor op mijn balkon en ik denk niet dat ik per se veel lampjes nodig heb, dus de hoeveelheid lampjes is voor mij minder belangrijk

Oohh goed om te weten!! Dankjewel!

:heart_eyes:

10 likes

Wat vet😍 superbenieuwd wanneer dit verkrijgbaar is!

2 likes

In mei las ik!
Mooie dingen zitten erbij!

:heart_eyes::heart_eyes:

Heeft iemand hier ervaring met het verven van Malmkastjes? Ik heb ze geverfd, ziet er opzich prima uit. Alleen ik twijfel hoe lang ik het moet laten drogen voordat ik ze weer in gebruik kan nemen. Er komen ook dingen op te staan.

Moet ik een aantal dagen wachten of een volle week?

Waarmee heb je geverfd? Wat staat er op de pot qua aanbevolen droogtijd?

Ik ben dezelfde dag na het verven van mijn malmbed gewoon erin gaan slapen. Ging prima en nergens krasjes of deukjes oid.

1 like