Super, dank je!
Ik wilde de rabarber crumble kopen en ze hebben het niet meer het was zoân teleurstelstelling
Ik wilde deze kast ook, helaas kwam ik er pas achter nadat de collectie al weg was
Ja super balen!
Bij de gamma hebben ze gelukkig nog met koord.
Ik heb van ikea eentje die zelf op hoogte moet blijven hangen en een met een stok.
Nou de ene blijft niet hangen. Die met stok is al kapot omdat de draad intern is gebroken.
Denk dat het wel uitmaakt of je de goedkoopste of duurste neemt⊠de slÀtten is wel echt enorm goedkoop!!
Wij hebben op de eerste verdieping prairie eiken! Zelf gelegd, was fijne kwaliteit om te leggen. Hebben het nu 2,5 jaar dus en het ziet er nog goed uit maar zou ook wel echt heftig slecht zijn als het nu al niet meer goed zou zijn
Ik heb jaren terug een tundra vloertje in mijn vroegere studentenkamer geplaatst. Die ligt er na 5 jaar nog steeds supernetjes bij. Nu is een studentenkamer niet heel intensief gebruik, maar de kwaliteit was prima!
Ik heb een golv vloer. Ik vind hem heel fijn, was goed te leggen.
Tundra gaat hier ook al 10+ jaar goed!
Oh nee, zo mooi!!
Kennen jullie Pretty Pegs? Via die site kan je poten kopen voor onder IKEA banken, kasten, bedden en tafels. Ik heb bruine schuine pootjes voor onder mijn NORSBORG. Geeft het net een andere stijl.
Ik kwam net deze tegen: https://www.karwei.nl/assortiment/kast-borneo-elsa-pitriet-150-cm-hoog/p/B618152?linkid=12112573&utm_source=onlinepublisher&utm_medium=folder&utm_campaign=Idee-magazine3-new2
Wellicht een alternatief?
Heeft iemand ervaring met de SÀbövik, goedkoopste boxspring? Ben lattenbodems echt spuugzat maar wil als ik verhuis ook niet een vermogen kwijt zijn aan nieuwe spullen
(Heb nog niet echt zicht op een nieuwe woning maar wel de inrichting al 99,9% voor ogen lol)
@Oprah ik kocht in de Zweedse supermarkt altijd kaka. Lag in de diepvries, zijn 3 soort chocoladerepen met kaneel erop. Was zoooo lekker, maar echt lang niet meer gezien. Is dit helemaal uit het assortiment?
Heeft iemand ervaring met de Stocksund bank? Ik vind hem zo mooi, maar ben bang dat de kussens snel inzakken⊠kan online ook niet echt reviews vinden.
Ik zoek ze altijd op Marktplaats op. Kun je zien hoe ze eruit zien na gebruik.
Goeie tip!
Dat weet ik helaas. Die waren mijn lievelings maar zijn volgens een medewerker daar uit het assortiment. Huilon! Ik vond ze zo zo lekker. Deze toch?
Jaaa!! Deze inderdaad. Omg was zo lekker.