IKEA topic

Kun je een brimnes klerenkast ook aanpassen met extra legplanken of zijn die er niet?

Weet er iemand of je ook een ophangsysteem krijgt wanneer je een besta tvmeubel zelf ontwerpt? Ik zag op de website namelijk dat er bij de besta tvmeubels altijd een systeem bij werd geleverd om hem op te hangen, maar ik had die van ons zelf op de pc daar “ontworpen” en daar zat geen systeem bij zag ik thuis

Neen helaas

Rails zijn altijd los!

Weet iemand of er ook een systeem verkrijgbaar is waar je een wasmachine in kunt bergen? Wij hebben onze waskamer nodig voor iets anders en wilken tegen de wand graag een kastensysteem waar alles achter kan. Klinkt misschien wat vaag?

het enige wat we daarvoor hebben is LILLÅNGEN.
Ook daar zit het machine dan niet achter een deurtje, zoiets verkopen we niet.

Maar je zou eens kunnen kijken op internet of er hacks zijn.
Weet niet of het wasmachine eventueel in een METOD kast past.

Iemand vroeg laatst naar IKEA hacks.
Ik heb besta als tv kast, maar dan met houten deurtjes waar ik knopjes op heb gezet. En heb pootjes gelast voor eronder en zwart gespoten.

Wij hebben ook een Besta-hack, met steigerhoutenplanken van een of ander bedrijf in Katwijk en een combinatie van Ikea-pootjes en zelf gelaste hairpinpoten.

Thank you!

Ik ga op zeer korte termijn ook een PAX kast kopen en ben er enigzins zenuwachtig voor. Is wel de bedoeling dat ik die voor de rest van mijn leven ga gebruiken dus moet hem wel in de goede maten enzo kopen (al bedenk ik me nu pas dat de indeling natuurlijk altijd nog anders kan :roll_eyes:). Ik zit nu te denken aan 2 of 2,5 meter en dan gewoon de hoogste maat, is wel samen met mijn vriend trouwens anders is het wel bizar groot haha.

Is de nieuwe collectie van Ikea er trouwens al, of wanneer komt die? Ik ben niet zo heel erg op de hoogte

Ik heb 3 meter voor mezelf🙊 ik zou goed nadenken over wat je fijn lijkt. schapjes of juist lades etc! Ik had hiervoor een andere indeling en toch spijt gekregen toen

Ik heb 5 meter voor mezelf :rofl:
Met een zeer doordachte indeling, waar ik elke dag nog bij denk: hoe goed is deze kast wel georganiseerd??
En alles heb ik dan weggelegd volgens de Konmari methode.
Zou het vroeger echt niet durven zeggen maar ben wel trots op mijn kleerkast project :laughing:

Heb je er een foto van? Ik krijg 3,5 meter met z’n tweeën, maar de indeling vind ik lastig, ik wil eigenlijk veel lades, maar boven in de kast kan dat natuurlijk niet, en je moet ook nog wel weer hangruimte hebben, dan valt het uiteindelijk toch weer tegen hoeveel lades je krijgt.

Fotoooooo

3m lang, 2m hoog.

Geen deuren.

Ik heb 4 lades, dan hang & daarboven nog zo’n vak waar zo’n opberger prefies inpast! Ik vond open vakken toch fijner dan lades omdat ik een beter overzicht had van wat ik precies had. Dus de rest zijn open vakken

Ik ben echt heel erg blij met mijn indeling. Al mijn truien etc hangen. En in de lades liggen pyjama’s sportkleding tassen en etc wat niet zo mooi is. In alle open vakken liggen mijn broeken en shirts zodat het overzichtelijk is. En in de kleine lades heb ik ondergoed en andere zooi.

Haha jemig wat groot allemaal! Ik ben niet zo’n kleding mens, en mn vriend ook niet echt. Daarnaast houden we ook onze huidige kledingkasten (wel naar een andere kamer), dus we hebben nog wel meer ruimte.
Ik wil denk ik vooral lades en misschien van die mandjes-lades, en verder uiteraard hangruimte. Schoenen enzo heb ik ook amper en dat gaat wss in de huidige kledingkast.

Wow, flinke kasten! Ik heb een minikastje waar ik maar de helft van gebruik :sweat_smile:

Iemand nog leuke deco dingetjes van Ikea? Heb zin om leuke spullen voor in huis te kopen