IKEA topic

Zonde :cry:

1 like

Jeetje de roolgordijnen van ikea zijn kak . Wat is er mis met een simpel koord?

Hoi @Oprah, weet jij of de Vittsjo laptoptafel nog terugkomt? Hij staat wel in de winkel, maar niet in de stelling. En volgens de website ook nergens in Nederland op voorraad. Hope so!

Zijn de handgreepjes van de Sundvik kast en commode ook los verkrijgbaar? We zijn een paar kwijt…

Super, dank je!

Ik wilde de rabarber crumble kopen en ze hebben het niet meer het was zo’n teleurstelstelling :disappointed_relieved:

Ik wilde deze kast ook, helaas kwam ik er pas achter nadat de collectie al weg was :sob:

Ja super balen!

Bij de gamma hebben ze gelukkig nog met koord.

Ik heb van ikea eentje die zelf op hoogte moet blijven hangen en een met een stok.
Nou de ene blijft niet hangen. Die met stok is al kapot omdat de draad intern is gebroken.

Denk dat het wel uitmaakt of je de goedkoopste of duurste neemt… de slätten is wel echt enorm goedkoop!!
Wij hebben op de eerste verdieping prairie eiken! Zelf gelegd, was fijne kwaliteit om te leggen. Hebben het nu 2,5 jaar dus en het ziet er nog goed uit maar zou ook wel echt heftig slecht zijn als het nu al niet meer goed zou zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb jaren terug een tundra vloertje in mijn vroegere studentenkamer geplaatst. Die ligt er na 5 jaar nog steeds supernetjes bij. Nu is een studentenkamer niet heel intensief gebruik, maar de kwaliteit was prima!

@NoTime wij hadden ook Tundra. Is prima hoor. Ook met huisdieren.

Ik heb een golv vloer. Ik vind hem heel fijn, was goed te leggen.

Tundra gaat hier ook al 10+ jaar goed!

Oh nee, zo mooi!!

1 like

Kennen jullie Pretty Pegs? Via die site kan je poten kopen voor onder IKEA banken, kasten, bedden en tafels. Ik heb bruine schuine pootjes voor onder mijn NORSBORG. Geeft het net een andere stijl.

4 likes

Ik kwam net deze tegen: https://www.karwei.nl/assortiment/kast-borneo-elsa-pitriet-150-cm-hoog/p/B618152?linkid=12112573&utm_source=onlinepublisher&utm_medium=folder&utm_campaign=Idee-magazine3-new2
Wellicht een alternatief?

1 like

Heeft iemand ervaring met de SäbÜvik, goedkoopste boxspring? Ben lattenbodems echt spuugzat maar wil als ik verhuis ook niet een vermogen kwijt zijn aan nieuwe spullen
(Heb nog niet echt zicht op een nieuwe woning maar wel de inrichting al 99,9% voor ogen lol)

@Oprah ik kocht in de Zweedse supermarkt altijd kaka. Lag in de diepvries, zijn 3 soort chocoladerepen met kaneel erop. Was zoooo lekker, maar echt lang niet meer gezien. Is dit helemaal uit het assortiment?

Heeft iemand ervaring met de Stocksund bank? Ik vind hem zo mooi, maar ben bang dat de kussens snel inzakken… kan online ook niet echt reviews vinden.